اتحاد و همبستگی ملی؛ مهم‌ترین رمز پیروزی بر استکبار جهانی
کد خبر: 3854792
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
امام جمعه شهرستان طارم مطرح کرد:

اتحاد و همبستگی ملی؛ مهم‌ترین رمز پیروزی بر استکبار جهانی

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام مهدی منصوری اتحاد و همبستگی ملی در سایه مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران اسلامی بر دشمنان و استکبار جهانی در مدت این 40 سال دانست و گفت: با توکل بر خدا و داشتن روحیه انقلابی می‌توان بر تمامی مشکلات چیره شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مردم شهرستان طارم، همسو و یک‌صدا با ملت ایران در کنار دانش‌آموزان و دانشجویان طارمی در مراسم راهپیمایی 13 آبان حضور یافته و با فریادهای استکبار ستیزی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، بار دیگر اتحاد و همبستگی ملی خود را به گوش جهانیان رساندند.
این مراسم همسو و هماهنگ با سراسر کشورایران اسلامی در شهرستان طارم و با حضور دسته جمعی مردم و مسئولین در کنار دانش آموزان و دانشجویان  در شهر آب بر مرکز شهرستان طارم از میدان امام علی (ع) تا مصلی نماز جمعه در صفوفی منظم و متحد برگزار گردید.
حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه شهرستان طارم در این مراسم ضمن تشکر از حضور مردم، مسئولان، دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان، این حضور را لبیک به ندای مقام معظم رهبری و ایستادگی در برابر زورگویی‌هایی استکبار جهانی دانست و گفت: شما با این حضور نشان دادید که در هیچ زمانی امام راحل و شهدای انقلاب را فراموش نکرده و پشت ولایت فقیه و انقلاب و رهبری را خالی نمی‌گذارید و همیشه و در هر زمان آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستید.
وی بیان کرد: الحمدالله این اتحاد و همبستگی که امروز بین مردم، مسئولان و قوای سه‌گانه وجود دارد این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت ولی‌عصر(عج) متصل خواهد کرد.
حجت‌الاسلام منصوری در ادامه افزود: آن‌قدرتسخیر لانه جاسوسی اهمیت داشت که حضرت امام(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند. ایشان سفارتخانه‌های آمریکا در سراسر جهان را سفارتخانه سیاسی نمی‌دانستند، بلکه یک لانه جاسوسی و اتاق فکر برای ایجاد اختلاف و آشوب و تخریب و فتنه‌گری معرفی کردند.
وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: امروز روز شماست و شما دانش‌آموزان عزیز باید با آگاهی و بصیرت به مطالعه تاریخ گذشته انقلاب بپردازید و از جنایات و فتنه‌انگیزی‌های آمریکا مطلع شده و عبرت بگیرید.
امام جمعه طارم در ادامه با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند «امروز هرچه قدر دشمنان بیشتر هزینه کنند بیشتر ضرر خواهند کرد»، اظهار کرد: دشمنان انقلاب از گذشته تاکنون همیشه بر علیه انقلاب اسلامی فتنه‌انگیزی کرده‌اند، از جمله آن می‌شود به راه‌اندازی فتنه‌های قومی و مذهبی، نفوذ ریبرال‌ها در دولت و مجلس، سامان‌دهی ترورهای کور، فتنه‌های مذهبی در قالب مرجع‌سازی، کودتای نوژه همدان، واقع طبس، جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس، طراحی سناریوهای ایجاد جنگ داخلی و راه‌اندازی فتنه‌های کوی دانشگاه و فتنه 88 و 96 و تحریم‌های اقتصادی ظالمانه را بر علیه انقلاب انجام دادند که در سایه توجهات الهی و بیداری و مقاومت مردم تاکنون هیچ غلطی نتوانستند بکنند.
حجت‌الاسلام منصوری حضور حداکثری مردم و دانش‌آموزان در راهپیمایی را باعث بیمه شدن دوباره انقلاب و خاموش شدن فتنه‌انگیزی دشمنان و بی‌تعبیر گذاشتن خواب‌های دشمنان بر علیه نظام دانست و به دانش‌آموزان بار دیگر توصیه کرد: تاریخ گذشته انقلاب را مطالعه کنید و ببینید در جایی که به آمریکا و اروپایی‌ها اعتماد کردیم ضرر کردیم و در جایی که به آنها اعتماد نکردیم چقدر پیشرفت داشتیم؟ حال زمانی که آمریکا آدم نشده صلح و سازشی در میان نخواهد بود. ما می‌دانیم که توبه گرگ مرگ است. آمریکا ضاتش خیانت و جنایت است، ولی ما و شما در میدان بیدار هستیم و از این انقلاب و ارزش‌های آن محافظت خواهیم کرد.
وی در پایان با اشاره به سخن امام(ره) تأکید کرد: ما امروز هستیم و با روحیه انقلابی مقاومت می‌کنیم و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و اطاعت از ولایت فقیه ما تا آخرعلیه دولت آمریکا مبارزه می‌کنیم و تا سرجایش ننشانیم از مقاومت خود دست بر نمی‌داریم و به آمریکایی‌ها می‌گوییم از اینکه  روزی فکر کند باز می‌تواند به ایران برگردد اشتباه می‌کند چون ملت ایران هیچ زمانی زیر بار ظلم نمی‌رود و با روحیه انقلابی و توکل بر خدا بر همه دشمنان پیروز خواهد بود.
مرتضی قاسمی
انتهای پیام
captcha