بسیج دانش‌آموزی؛ کانونی برای تربیت جوانان انقلابی
کد خبر: 3855064
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

بسیج دانش‌آموزی؛ کانونی برای تربیت جوانان انقلابی

گروه اجتماعی ــ رئیس آموزش و پرورش خرم‌دره به تقویت خودباوری در دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: بسیج دانش‌آموزی کانونی برای تربیت جوانان انقلابی است.

بسیج دانش‌آموزی؛ کانونی برای تربیت جوانان انقلابی/لزوم تقویت روحیه خودباوری دانش‌آموزانبه گزارش ایکنا از زنجان، لعیا جعفری، مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره، سه‌شنبه، ۱۴ آبان‌ماه در یادواره 92 هزار شهید بسیجی که در خرم‌دره برگزار شد، اظهار کرد: حرکت در مسیر آرمان‌های شهدا همواره باید سر لوحه تحصیل و زندگی شما دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی به برکت ایثار، مجاهدت و خون پاک شهدا به موفقیت‌های بزرگی در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری دست یافته‌اند، افزود: دانش‌آموزان امروز رسالت بزرگی بر عهده دارند که حرکت در راه و مسیر تحقق آرمان‌های شهدا مهم‌ترین آن است.

جعفری با اشاره به این‌که دانش‌آموزان بسیجی امید انقلاب برای تداوم مقاومت در برابر دشمنان هستند، تأکید کرد: در دوران کنونی پاسداری از دستاوردهای انقلاب تنها با الگوگیری دانش‌آموزان از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا امکان‌پذیر است.

این مسئول با بیان این‌که وظیفه دانش‌آموزان، تنها فراگیری معلومات کتاب‌ها و محتوای علمی درس‌ها نیست، بلکه توجه به رشد شخصیت، شکوفا ساختن استعدادهای نهفته، تقویت روحیه خودباوری، خداباوری و اعتماد به نفس و توجه به دیانت در کنار دانش و فن نیز از وظایف آنان است، گفت: دانش‌آموزان ایران اسلامی می‌توانند هم زمان با تحصیل، بذر باور را در زمین بارور دل‌ها بیافشانند و نهال ایمان را در بوستان جان خود بنشانند تا بعدها پس از فراغت از تحصیل شاهد شکفتن شکوفه صداقت و خلوص و خدمت بر شاخسار وجودشان باشند.

جعفری با تأکید بر اینکه باید دانش‌آموزان افرادی انقلابی، پرهیزکار و شجاع پرورش یابند تا دیگر جوانان در روش زندگی و عمل خود از آن‌ها سرمشق بگیرند، بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی کانونی برای تربیت جوانان انقلابی است.

انتهای پیام
captcha