مقاومت و ایستادگی از مهمترین شاخصه بسیج است
کد خبر: 3857178
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

مقاومت و ایستادگی از مهمترین شاخصه بسیج است

گروه سیاست و اقتصادــ امام جمعه سلطانیه گفت: مقاومت و ایستادگی از مهمترین شاخصه بسیج است و اگر در عرصه فرهنگ و اقتصاد نیز همین روحیه وجود داشته باشد، مشکلات حل شدنی است.

مقاومت و ایستادگی از مهمترین شاخصه بسیج استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب، امام جمعه سلطانیه، ظهر امروز 23 آبان ماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های بسیج این شهرستان با تبریک سالروز ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و هفته بسیج، گفت: اقدام مناسب و به موقع همراه با شناخت شرایط و زمان از ویژگی‌های بسیجی است.

وی از بسیج به‌عنوان شجره طیبه نام برد و با بیان این‌که رشد و نمو و پویایی از ویژگی شجره طیبه است، افزود: بسیج همچون شجره طیبه پویاست و نظام اسلامی از برکاتش برخوردار می‌شود.

حسینی‌نسب با تاکید بر ترویج تفکر و روحیه بسیجی در جامعه، ادامه داد: هر جا با تفکر و روحیه بسیجی حرکت کرده‌ایم پیروزی‌ها و برتری‌ها از آن ما بوده است.

این مسئول با بیان این‌که در عرصه سیاسی و دفاعی تفکر و روحیه بسیجی نتایج و ثمرات قابل توجهی داشته، بیان کرد: اگر در عرصه فرهنگ و اقتصاد نیز همین روحیه وجود داشته باشد مشکلات حل شدنی است.

امام جمعه سلطانیه با بیان این‌که هفته بسیج هفته گرامیداشت رشادت‌ها و جانفشانی‌های جوانان عاشق و بی‌ادعا، مخلص و وظیفه‌شناس است، خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی از مهمترین شاخصه بسیج است.

وی با اشاره به فرمایش امام (ره) که فرمودند بسیج لشگر مخلص اسلام است، یادآور شد: تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) نشانه آینده‌نگری امام راحل در مورد نیاز کشور به بسیج است.

وی با اشاره به شخصیت پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع)، گفت: پیامبر اکرم(ص) انسان کاملی است که تبلور و تجلی همه انبیای الهی بوده و مخلوقی بالاتر پیامبر اسلام خلق نشده است.

حسینی‌نسب با اشاره به دوره امامت امام صادق (ع)، افزود: وجود نهضت‌ها و انقلاب‌های فکری از ویژگی منحصر به فرد دوران امامت امام صادق (ع) است و جریان‌های علمی را در جامعه توسعه دادند.

وی با بیان این‌که امام ششم با همه افکار مخالف برخورد می‌کرد، گفت: اقدام به موقع و شناخت و درک صحیح از زمان از اقدامات انبیای الهی و ائمه معصومین بود که از شاخصه‌های یک بسیجی است.

انتهای پیام
captcha