شهید «صیادی» نماد ايثار و رشادت در جامعه است
کد خبر: 3858342
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

شهید «صیادی» نماد ايثار و رشادت در جامعه است

کانون خبرنگاران نبأ ــ سردار حبیب‌اله جان‌نثاری در مراسم وداع با شهید سروان رضا صیادی، این شهید مدافع امنیت را نماد ايثار و رشادت در جامعه توصیف و بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز پایداری امنیت و آرامش کشور است و شهدا مايه سربلندی و افتخار ملت ايران هستند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار حبیب‌اله جان‌نثاری در مراسم وداع با شهید سروان رضا صیادی، این شهید مدافع امنیت را نماد ايثار و رشادت در جامعه توصیف و بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز پایداری امنیت و آرامش کشور است و شهدا مايه سربلندی و افتخار ملت ايران هستند و همه ما مديون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنان هستيم.

امنيت در سايه تلاش بی‌دريغ شهیدان مدافع امنیت همچون شهید سروان رضا صیادی به بار می‌نشيند و وظيفه ما ادامه راه شهيدان و زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه است.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا به هدف برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: يادواره شهدا صرفاً به منظور برگزاری تنها یک مراسم نيست بلکه پيروی از راه، رفتار، مقاومت، ايثار و بردباری شهدا به عنوان يک اصل مدنظر است؛ در واقع خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان به عنوان پرچمدار و پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تجلیل از خانواده‌های این عزیزان یک وظیفه همگانی است.

امنيت پايدار امروز كشورمان مرهون خون پاک و از خود گذشتگی شهدا و جانبازان عزيز است که سرمايه‌های ارزشمند و معنوی نظام هستند و اميدواريم همه ما از ادامه دهندگان واقعی راه اين عزيزان باشيم.

برکات، پيشرفت و امنيت پايدار کنونی کشور، ثمره خون پاک شهداست و گرامیداشت و زنده نگه داشتن نام و ياد این عزیزان كه دين زيادی بر گردن همه ملت دارند، كمترين كار در مقابل ايثار و شهادت آن‌هاست.

سردار جان‌نثاری زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا و حرکت در مسير آنان را تکليف و مسئوليت جامعه امروزی دانست و تصريح کرد: گسترش اسلام و درخت تناور انقلاب به برکت خون شهداست و خون این شهیدان در رگ‌های جامعه جاری است.

وی افزود: شهید سروان رضا صیادی درس عزت، کرامت و شرافت را به ما داد و این پیام را به جهانیان داد که مردم ایران همواره با اهدای خون خود از آب و خاک و ناموس خویش و این میهن اسلامی محافظت کرده و در این راه حتی یک لحظه دریغ نخواهند کرد.

فرهاد زمانی

انتهای پیام
captcha