واكاوی نقش زنان در عرصه‌های مختلف با تأكید بر آموزه‌های دینی در شیراز
کد خبر: 3865159
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

واكاوی نقش زنان در عرصه‌های مختلف با تأكید بر آموزه‌های دینی در شیراز

گروه معارف ــ همایش واکاوی نقش زنان در عرصه‌های علمی، تربیتی، فرهنگی، سیاسی با تأکید بر آموزه‌های دینی در مركز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران فارس برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همایش واکاوی نقش زنان در عرصه‌های علمی، تربیتی، فرهنگی، سیاسی با تأکید بر آموزه‌های دینی شب گذشته، 26 آذرماه با حمایت دفتر نمایندگی نهاد ولی فقیه در استان فارس و مشارکت مدارس علمیه معصومیه و فاطمه الزهرا(س) در سالن اجتماعات مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران فارس برگزار شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این همایش، برگزاری چنین جلساتی را سبب شناساندن حوزه‌های علمیه به جامعه دانست و گفت: برای سال‌های آینده باید چنین همایش‌هایی را در سطح ملی برگزار کرد.

همچنین حجت‌الاسلام عبدالرضا محمودی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس‌ در ادامه این همایش ضمن بیان جایگاه ارزشمند زنان انقلابی در پیشبرد اهداف معنوی به ذکر مثال محسوس نقش زنان در عرصه تعالی زندگی و اجتماع پرداخت.

در پایان این همایش آیت‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و حجت‌الاسلام محمودی، مدیر حوزه علمیه خواهران فارس از نمایشگاه دستآوردهای پژوهشی مدارس علمیه خواهران بازدید کردند و یک نفر از اساتید و سه نفر از طلاب برگزیده چکیده‌ای از اثر پژوهشی خود را ارائه کردند، همچنین از ۹ اثر برگزیده استان نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha