نتایج مرحله سوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن اعلام شد
کد خبر: 3866649
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
از سوی سازمان دارالقرآن؛

نتایج مرحله سوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، نتایج مرحله سوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم اعلام شد.

به گزارش ایکنا؛ از سوی سازمان دارالقرآن، نتایج مرحله سوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن که روز جمعه، 15 آذرماه در محل این سازمان برگزار شده بود، اعلام شد.

در این آزمون که جهت اعطای مدرک همتراز کارشناسی ارشد برگزار ‌شد، تعداد ۳۷ نفر حضور داشتند. همچنین، آزمون مرحله سوم شامل ۶۰ سؤال مفردات از کتاب «قاموس» آیت‌الله قرشی و نیز ۱۲۰ سؤال ترجمه از تفسیر آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی بود.

در این آزمون تنها سه نفر به نام‌های محمدحسین واعظی‌منفرد از بوشهر، فاطمه خالقی از خراسان رضوی و امین صمدی بخارایی از خراسان رضوی موفق شدند تا حد نصاب نمره بالای 140 را کسب کرده و موفق به دریافت مدرک تخصصی درجه 2 در این مرحله شوند. همچنین، نتایج مرحله چهارم دوره‌های دوازدهم و سیزدهم این آزمون تخصصی نیز در پایان هفته آتی اعلام خواهد شد.

طبق اعلام سازمان دارالقرآن، هیچ‌کدام از شرکت‌کنندگان در مرحله سوم چهاردهمین آزمون تخصصی اعطای مدرک به حفاظ موفق نشدند تا جواز ورود به آزمون مرحله چهارم این دوره را کسب کنند. همچنین، حافظانی كه موفق به کسب مدرک با درجه اعلام شده شده‌اند، مدرک جديدی برای ايشان صادر نمی‌شود، لذا از ارسال مجدد مدارك خودداری کنند.

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام
captcha