مسئولان برای گشایش اقتصادی منتظر کشورهای دیگر نمانند
کد خبر: 3866876
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱

مسئولان برای گشایش اقتصادی منتظر کشورهای دیگر نمانند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زنجان تأکید کرد: برای بهبود شرایط کشور باید توان تولید داخلی را تقویت کرد و گشایش اقتصادی نباید معطل دیگر کشورها بماند.

مسئولان برای گشایش اقتصادی منتظر کشورهای دیگر نمانندبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، امام جمعه این استان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: تکیه به توان داخلی از راهکارهایی است که سال‌ها برای تقویت بنیه اقتصادی کشور مورد تأکید قرار گرفته و نباید برای گشایش اقتصادی منتظر دیگر کشورها بمانیم.

وی با اشاره به اینکه در طول ۴۰ سال گذشته شاهد انواع توطئه‌های دشمنان چه در بعد جنگ فیزیکی و چه از بعد جنگ روانی بودیم، تصریح کرد: ولی در این میان باید به بصیرت و حضور آگاهانه مردم اشاره کرد که وارد عمل شده و این فتنه‌ها را از بین برده‌اند.

امام جمعه زنجان ادامه داد: نمونه بارز این حضور را در جریان ۹ دی سال ۱۳۸۸ و آبان امسال می‌توانیم مشاهده کنیم که البته زنجانی‌ها گوش به فرمان ولایت همیشه در مقابله با دشمن خط شکن بودند.

وی با اشاره به اینکه شکست‌های دشمن اول با عنایت خدا و بعد رهبری‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت مردم به دست آمده است، گفت: باید همدلی و یکپارچگی خود را حفظ کنیم تا انقلاب اسلامی ایران باصلابت‌تر از همیشه در دنیا بدرخشد.

خاتمی به اهمیت تقوای سیاسی در بیان پیامبر(ص) و امامان معصوم تأکید کرد و افزود: تقوای سیاسی این است که سخن‌چین نباشیم؛ طبق فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) افراد سخن‌چین دنبال عیب برای انسان‌های خوش‌نام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ۷ دی‌ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام راحل، ابراز کرد: نهضت سوادآموزی برکات فراوانی دارد اما زیبنده نیست که مسلمان بیسواد باشد و باید از فرصت‌های ایجاد شده استفاده کرد.

انتهای پیام
captcha