تبیین جایگاه جبهه مقاومت در جامعه از سوی شبکه تبلیغی
کد خبر: 3869846
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

تبیین جایگاه جبهه مقاومت در جامعه از سوی شبکه تبلیغی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به تقارن هفتمین روز شهادت سردار سلیمانی با ایام فاطمیه گفت: باید در این ایام جایگاه جبهه مقاومت در جامعه از سوی شبکه تبلیغی تبیین شود.

جایگاه جبهه مقاومت در جامعه توسط شبکه تبلیغی تبیین شودبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، عصر دوشنبه، 16 د‌ی‌ماه در جلسه ستاد اجرایی ایام فاطمیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: استکبارستیزی و ولایت‌مداری ویژگی بارز این شخصیت پرافتخار جهانی است که شهادت او شکست مفتضحانه جنایتکاران را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایی زنجان همچون دیگر مناطق کشور با حضوری باشکوه در دسته‌های عزاداری، عشق و ارادت خود به سربازان نظام را نشان دادند، ابراز کرد: مردم سرباز ولایت را دوست دارند و خواستار انتقام سخت از مستکبران هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به درپیش بودن ایام فاطمیه بیان کرد: به علت تقارن ایام فاطمیه با هفتم شهادت سردار سلیمانی باید برنامه‌ها جلوه مقاومت و حماسی داشته باشد و حضور مردم، شبکه‌های تبلیغی و فرهنگی در این مراسم پر رنگ‌تر باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی نقش و اهمیت جبهه مقاومت را برحسته ساخت، تصریح کرد: باید روحیه مقاومت فاطمی در لایه‌های مختلف جامعه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی القا شود.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط موجود، برنامه‌هایی که اجرا می‌شود، بازخورد بین‌المللی دارد، بنابراین باید هم‌افزایی، هماهنگی، غنی‌سازی محتوا، پوشش گسترده برای قشرهای مختلف و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در دستور کار قرار گیرد.

احمدی ضمن تأکید به فضاسازی مناسب شهری ادامه داد: بسترسازی لازم برای تبیین اندیشه‌های اسلامی برای ایام فاطمیه به خوبی انجام شود و در شان این بانوی بزرگوار برنامه‌ها تهیه و تدوین شود.

انتهای پیام
captcha