برگزاری اولین جلسه گروه‌‌های آموزشی مدارس مؤسسه جامعةالقرآن
کد خبر: 3871054
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

برگزاری اولین جلسه گروه‌‌های آموزشی مدارس مؤسسه جامعةالقرآن

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ اولین جلسه گروه آموزشی، فرهنگی، ورزشی و هنری مدارس جامعه‌القرآن‌الکریم و اهل البیت(ع) امروز 22 دی‌ماه با حضور مدیران این مدارس رگزار شد.

برگزاری اولین جلسه گروه‌‌های مختلف مدارس موسسه جامعه‌القرآن

به گزارش ایکنا؛ اولین جلسه گروه آموزشی، فرهنگی، ورزشی و هنری مدارس جامعةالقرآن‌ الکریم و اهل البیت(ع) امروز 22 دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیر، قدسیه طباطبایی،‌ معاون اجرایی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسین طباطبایی، قائم مقام، سیدطه میرعارفین، معاون آموزش مدارس جامعه‌القرآن و اهل‌البیت(ع) و جمعی از نخبگان و فرهیختگان حوزه‌های قرآنی، آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی تشکیل شد.

این جلسه با صحبت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدمهدی طباطبایی، مدیرعامل موسسه جامعه‌القرآن و اهل‌البیت(ع) آغاز شد، وی ضمن اشاره به روند آموزشی مدارس طی دو دهه گذشته، بر اهتمام و نقش مدیران مدارس به عنوان مجریان سیاست‌های موسسه بر تدبیر و تصمیم‌سازی گروه‌های آموزشی مدارس تأکید کرد.

طباطبایی با اشاره به اینکه والدین به دنبال محیط فرهنگی و قرآنی برای آموزش فرزندان خود هستند، ‌بیان کرد: ما باید علاوه بر توجه به آموزه‌های قرآنی و فرهنگی از دیگر جوانب غافل نشویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسین طباطبایی، قائم مقام موسسه جامعه‌القرآن و اهل‌البیت(ع) نیز در ادامه این جلسه در مورد عملکرد آموزش در موسسات جامعه‌القرآن در سال 98 و 99 توضیحاتی ارائه داد.

وی طرح استعدادیابی را یک ایده موفق و ضروری در عرصه آموزش دانست و گفت: جشنواره قرآنی مدارس، گام دوم این طرح است که مراحل اول و دوم آن انجام شده است.

قائم مقام موسسه جامعه‌القرآن و اهل‌البیت(ع) در بخش دیگری از صحبت‌های خود ارزیابی 4600 دانش‌آموز در جشنواره‌های بیان را از جمله دستاوردهای بزرگ این موسسه تلقی و اظهار کرد: امیدوارم همانند این افراد در حوزه‌های آموزشی و ورزشی نیز صورت بگیرد.

بر اساس گزارش ایکنا در ادامه این جلسه سیدطه میرعارفین، معاون آموزش مدارس جامعه‌القرآن و اهل‌البیت(ع) به بیان مطالبی در مورد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نوجوان‌ تراز انقلاب در گام دوم انقلاب پرداخت.

میرعارفین با اشاره به انسان‌شناسی اسلامی و منویات مقام معظم رهبری،‌ بیان کرد: اینکه دانش‌آموزان موسسات نه تنها در زمینه قرآنی بلکه در زمینه‌های فرهنگی و ... نیز شاخص باشند ضروری تلقی می‌شود.

وی با ذکر نمونه‌های متعددی از حافظان موسسه جامعه القرآن که از نخبگان مطرح در رشته‌های ریاضی، تجربی، علوم انسانی، ورزشی و ... نیز محسوب می‌شوند، گفت: تربیت نخبه قرآنی موفق در عرصه‌های دیگر از اهداف موسسه است.

‌بر اساس این گزارش اولین جلسه گروه آموزشی، فرهنگی، ورزشی و هنری مدارس جامعه‌القرآن‌الکریم و اهل البیت(ع) با بیان مطالبی از سوی نخبگان حوزه‌های مختلف به اتمام رسید.

برگزاری اولین جلسه گروه‌‌های مختلف مدارس موسسه جامعه‌القرآن

انتهای پیام
captcha