ارائه بسته‌های آموزشی به قرآن‌آموزان دارالقرآن شهید علیزاده کرج
کد خبر: 3882596
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

ارائه بسته‌های آموزشی به قرآن‌آموزان دارالقرآن شهید علیزاده کرج

دارالقرآن شهید علیزاده کرج بسته‌های آموزشی ویژه‌‎ای را به قرآن‌آموزان خود ارائه می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ دارالقرآن شهید علیزاده شهرستان کرج در طول سال برنامه‌های متعدد قرآنی برگزار می‌کند که با وجود مشکلات مالی، تاکنون اغلب برنامه‌های در نظر گرفته شده برای قرآن‌آموزان به موقع به مرحله اجرا رسیده است.

کلاس عمومی روخوانی، پنجشنبه‌ها ساعت 11 تا 12:30 با تدریس محمدمهدی عرفانی، روخوانی1، جمعه‌ها ساعت 11 تا 12:30 با تدریس پیام تقوی، روخوانی 2، جمعه‌ها ساعت 12:30 تا 14 زیر نظر پیام تقوی، روان‌خوانی1، جمعه‌ها ساعت 15:30 تا 17 با تدریس جعفر شریفی و روان‌خوانی 2، پنجشنبه‌ها ساعت 14 تا 15:30 زیر نظر حمیدرضا فرشادشکوه از جمله کلاس‌های این دارالقرآن در ایام هفته است.

همچنین، کلاس سبک زندگی اسلامی، جمعه‌ها ساعت 14 تا 15 با تدریس محمدمهدی حفیظی، مفاهیم ۱، جمعه‌ها ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۷:۳۰ زیر نظر رضا حیدرزاده، حفظ، جمعه‌ها ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و یکشنبه‌ها ساعت ۱۸ تا ۱۹ زیر نظر علی حیدرزاده، فصیح‌خوانی 1، پنجشنبه‌ها ساعت 12:30 تا 14 با تدریس یاسر نصرالله‌زاده، فصیح‌خوانی 2، جمعه‌ها ساعت 12:30 تا 14 زیر نظر یاسر نصرالله‌زاده، فصیح‌خوانی 3، پنجشنبه‌ها ساعت 15:30 تا 17 با تدریس مهدی یادگاری، کلاس آموزش و روش‌تدریس، دوشنبه‌ها ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰، کلاس علوم و فنون قرائت پایه ۱، جمعه‌ها ساعت 14 تا 15:30 زیر نظر علیرضا کریمی و کلاس علوم و فنون قرائت پایه ۲، جمعه‌ها ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ با تدریس رضا حیدرزاده از دیگر کلاس‌های دارالقرآن شهید علیزاده در طول هفته است.

دو کلاس علوم و فنون قرائت تکمیلی، پنجشنبه‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ زیر نظر علی طلوعی و مفاهیم ۲، پنجشنبه‌ها ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ همراه با تدریس علی حیدرزاده از دیگر کلاس‌هایی هستند که از سوی دارالقرآن شهید علیزاده برگزار می‌شود.

ابداع طرح تشویقی کارت جایزه و کمد جوایز در راستای تشویق قرآن‌آموزان و اهدای پک‌های آموزشی و برگزاری کلاس‌ها به صورت رایگان و با هزینه‌های بسیار کم از جمله ویژگی‌های برنامه‌های دارالقرآن شهید علیزاده است.

همچنین، حدود دویست قرآن‌آموز در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند و با وجود مشکلات مالی دارالقرآن برای برگزاری برنامه‌ها، کلاس‌ها به صورت مداوم و در سطوح ممتاز برگزار می‌شود.

قرآن‌آموزان دارالقرآن شهید علیزاده علاوه بر مباحث تخصصی آموزش تلاوت، با مباحث فرهنگی با موضوعات قصص قرآنی، زندگی و سیره اهل بیت(ع)، احکام، شهدا و انقلاب، علم‌آموزی و کتابخوانی، احترام به پدر و مادر و مباحث تربیتی نیز آشنا می‌شوند که هر کلاس بنا بر سطح آموزشی قرآن‌آموزان ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاع از برنامه‌ها و یا ثبت نام در کلاس‌های دارالقرآن شهید علیزاده کرج می‌توانند به کانال دارالقرآن در پیام‌رسان‌ها به نشانی qoranALIZADEH@ مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۹۰۳۸۱۰۰۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha