سرمایه‌گذاری 82 میلیارد تومانی برای اشتغال مددجویان زنجانی
کد خبر: 3886744
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

سرمایه‌گذاری 82 میلیارد تومانی برای اشتغال مددجویان زنجانی

قائم مقام کمیته امداد استان زنجان از عزم جدی این نهاد برای فراهم کردن فرصت‌های شغلی و توانمندسازی مددجویان خبر داد و گفت: 82 میلیارد تومان برای این کار هزینه شده است.

سرمایه‌گذاری 82 میلیارد تومانی برای اشتغال مددجویان زنجانیاباصلت نادری، قائم مقام کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: مقام معظم رهبری شعار «جهش تولید» را برای امسال برگزیدند که نشان از اهمیت ارتقای تولیدات، خودکفایی کشور و توسعه زمینه اشتغال دارد.

وی تصریح کرد: در همین راستا کمیته امداد نیز رویکردهای خود برای فراهم کردن زمینه درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی مددجویان را با جدیت دنبال خواهد کرد و با شناسایی ظرفیت‌های استان و توانایی مددجویان برای ایجاد شغل پایدار برنامه‌ریزی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه توانمندسازی مددجویان ارائه خدمات اثرگذار، برجسته، زودبازده  و زمان‌دار است، ابراز کرد: با همین رویکرد سالانه بخشی از مددجویان تحت حمایت در یک بازه زمانی مشخص و هدفمندف توانمند شده و از بدنه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان ابراز کرد: به منظور فراهم کردن بسترهای لازم برای اشتغالزایی مددجویان در سال گذشته بیش از 82 میلیارد تومان در این بخش سرمایه‌گذاری شده است و فرصت‌های شغلی برای آن‌ها فراهم شده است.

وی به پرداخت 437 فقره وام اشتغال اشاره کرد و گفت: در11ماهه سال گذشته مبلغ 7 میلیارد و 394 میلیون تومان تسهیلات اشتغال از طریق صندوق امداد ولایت استان زنجان به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند پرداخت شده است.

نادری ارتقای شاخص‌های مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های اجرایی این نهاد را از اولویت‌های اصلی و مهم کمیته امداد برشمرد و افزود: با همین نگاه و پشتیبانی ائمه جمعه، همراهی دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مطلوب خیران زنجانی، علیرغم چالش‌های اقتصادی، برنامه‌های هدفگذاری شده در حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان به صورت کامل محقق شده است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم  در سایه بهره‌گیری از آموزه‌های دینی، گفتمان همدلی و نوعدوستی در جامعه همگانی شده و با شبکه‌سازی در حوزه ترویج فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری در قالب مراکز نیکوکاری، مدیریت مردمی بر فرآیند فقرزدایی را تقویت کنیم.

انتهای پیام
captcha