دولت ائتلافی اسرائیل گامی برای اجرای معامله قرن است
کد خبر: 3893060
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
جهاد اسلامی فلسطین:

دولت ائتلافی اسرائیل گامی برای اجرای معامله قرن است

یوسف الحساینه، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، در واکنش به توافق برای تشکیل دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: توافق احزاب لیکود و آبی سفید به منظور تشکیل دولت جدید، گامی برای اجرای معامله قرن است.

به گزارش ایکنا به نقل از safa.ps، یوسف الحساینه گفت: ائتلاف بین نتانیاهو و بنی گانتس، رئیس ائتلاف آبی سفید، بیانگر راست‌گرایی و افراط‌گرایی شدید رژیم صهیونیستی است.

وی بیان کرد: ائتلاف اخیر سیلی‌ای است به همه کسانی که به حل منازعه و سازش مسالمت‌آمیز قضیه فلسطین معتقد بودند. 

الحساینه تأکید کرد: مردم فلسطین در روند سازش مسالمت‌آمیز قضیه فلسطین فقط سرزمین و مقدسات خود را از دست خواهند داد.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: خطرناکترین بند در توافق بین نتانیاهو و گانتس موافقت با تحمیل حاکمیت رژیم غاصب صهیونیستی بر مناطق زیادی از کرانه باختری در اول ماه جولای (تير 99) است. این توافق برای الحاق سرزمین‌های فلسطینی به اسرائیل و در راستای معامله ننگین قرن اجرا خواهد شد.

الحساینه درباره اقداماتی که قضیه فلسطین را تهدید می‌کند، از جمله الحاق سرزمین‌های کرانه باختری، یهودی‌سازی بیت‌المقدس و تحمیل تقسیمات زمانی و مکانی بر مسجدالاقصی و اماکن اسلامی فلسطین، هشدار داد.

وی تصریح کرد: اتخاذ نکردن تصمیمات قاطع از سوی مقامات فلسطین برای پایان‌ دادن به تقسیمات داخلی و پروژه‌های مسالمت‌آمیز و حل منازعه موجب خواهد شد که دولت افراطی احزاب لیکود و آبی سفید اقدامات جدیدی را برای الحاق، مصادره و یهودی‌سازی بر فلسطین تحمیل کنند.

انتهای پیام
captcha