افزایش 50 درصدی کمک‌های مردمی زنجانی‌ها در جشن گلریزان
کد خبر: 3904267
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

افزایش 50 درصدی کمک‌های مردمی زنجانی‌ها در جشن گلریزان

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان از جمع‌آوری 3 میلیارد تومان در جشن گلریزان خبر داد و گفت: این کمک‌ها 50 درصد افزایش یافته است.

افزایش 50 درصدی کمک‌های مردمی زنجانی‌ها در جشن گلریزانحجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی، رئیس‌کل دادگستری استان زنجان، شب گذشته، 21 خردادماه با حضور در دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: جشن گلریزان امسال به لحاظ شیوع کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی به شیوه مجازی برگزار شد و شاهد افزایش 50 درصدی کمک‌های مردمی هستیم.

وی مبالغ جمع‌آوری شده در جشن گلریزان امسال را نزدیک سه میلیارد تومان به‌صورت وجه نقدی و تعهدی برشمرد و افزود: استان زنجان به لحاظ عددی رتبه دوم کشوری و همچنین به نسبت جمعیت رتبه اول کشوری را کسب کرد که این امر مرهون مشارکت بسیار خوب مردم و خیران استان و همچنین نقش بسیار اثرگذار صدا و سیما با تهیه ویژه‌برنامه و با دعوت از مسئولان و خیران مشهود بود.

رئیس شورای قضایی استان زنجان از کاهش 14 درصدی جمعیت کیفری زندان‌های استان خبر داد و گفت: با اقدامات صورت گرفته ما شاهد کاهش 40 درصدی جرایم در استان هستیم و این موضوع نقش نهادهای فرهنگ‌سازی در پیشگیری از جرم و جنایت را برجسته می‌سازد.

وی با تأکید بر این موضوع که همه ما سرباز نظام و ولایت هستیم و به این امر هم افتخار می‌کنیم  بیان کرد: چشمان تیزبین صدا و سیما بایستی در راستای پیگیری و بیان مشکلات جامعه و مردم همیشه هوشیار باشد و اگر در این راستا  نیاز به ورود دستگاه‌ها برای حل این مشکلات را ضروری دانست از مسئولان دستگاه‌ها بخواهد تا پیگیری لازم را انجام دهند و مردم را در جریان این اقدامات دستگاه‌ها قرار دهد و دستگاه قضایی با تمام توان آمادگی دارد در این زمینه همکاری کند.

محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در این دیدار یادآور شد: از زمان حضور حجت‌الاسلام رئیسی در رأس قوه قضائیه یک بارقه امیدی در جامعه در مبارزه با فساد و اجرای عدالت در دل مردم ایجاد شده که این موضوع بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه حضور مسئولان در میان مردم و بدون واسطه برای شنیدن صحبت‌ها و مشکلات در مراکز عمومی و مساجد اقدامی ارزشمند است، خاطرنشان کرد: عملکرد سیستم قضایی استان در سال‌های اخیر نشان از مدیریت جهادی و انقلابی دارد.

لطیفی در ادامه از آمادگی صدا و سیمای مرکز استان برای تولید برنامه‌ها از جمله تولید سریال با موضوعات حقوقی، قضایی و پیشگیری از جرائم خبر داد و افزود: نمونه بارز این همکاری تولید ویژه‌برنامه در ماه مبارک رمضان برای جشن گلریزان بود که از تمام ظرفیت مجموعه استفاده کردیم و این روند را ادامه خواهیم داد .

وی با اشاره به اینکه رسانه ملی مورد اعتماد مردم است، ابراز کرد: در استان زنجان بالای 80 درصد مردم نسبت به رسانه ملی اقبال نشان دادند و این حاکی از تأثیرگذاری و جلب رضایت مردم است.

انتهای پیام
captcha