۱۱۱ زندانی جرائم مالی غیرعمد در زنجان به انتظار کمک خیران
کد خبر: 3900552
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

۱۱۱ زندانی جرائم مالی غیرعمد در زنجان به انتظار کمک خیران

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۱۱ زندانی جرائم مالی غیرعمد در انتظار کمک‌های خیران هستند، گفت: امسال ۲۱ زندانی در جشن گلریزان آزاد شدند.

۱۱۱ زندانی جرائم مالی غیرعمد در زنجان به انتظار کمک خیرانمحمد جوادی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان جشن گلریزان به شکل غیرحضوری و مجازی در حال برگزاری است و با کمک‌های خیران تا کنون 21 زندانی با بدهی یک میلیارد و 300 میلیون تومانی آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱۱ زندانی جرائم مالی غیرعمد در انتظار آزادی هستند، تصریح کرد: بدهی این افراد ۵۷ میلیارد تومان برآورد شده که از این تعداد پنج زندانی بدهی 10 میلیون تومانی دارند.

این مسئول ادامه داد: هفت زندانی بدهی 10 تا 20 میلیون تومانی و 11 زندانی هم بدهی 20 تا 50 میلیون تومانی دارند که امیدواریم با کمک‌های خیران از بند رهایی یابند و به آغوش خانواده بازگردند.

جوادی خاطرنشان کرد: یک زندانی که به اتهام قتل عمد در حبس بود، پس از اخذ رضایت شاکی و تحمل ۱۹ سال حبس از زندان مرکزی زنجان آزاد شد.

انتهای پیام
captcha