افزایش ۵۰ درصدی مشارکت مردم خرم‌دره در جشن گلریزان
کد خبر: 3904797
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳

افزایش ۵۰ درصدی مشارکت مردم خرم‌دره در جشن گلریزان

رئیس دادگستری خرمدره از افزایش ۵۰ درصدی مشارکت خیران در جشن گلریزان خبر داد و گفت: امسال این جشن به شکل مجازی برگزار شد.

افزایش ۵۰ درصدی مشارکت مردم خرم‌دره در جشن گلریزانحسن بیگدلی، رئیس دادگستری خرم‌‌دره، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مردم خیر خرم‌دره در گلریزان مجازی ماه مبارک رمضان بیش از ۳۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد کمک کردند.

وی با اشاره به تأثیرپذیری نحوه برگزاری جشن گلریزان امسال از کرونا، ادامه داد: برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، جشن گلریزان امسال از طریق فضای مجازی برگزار شد که خوشبختانه استقبال مردم از این جشن چشمگیر بود.

رئیس دادگستری خرم‌دره با بیان این‌که گلریزان برای آزادی زندانیان حرکتی نیک‌اندیشانه است، تصریح کرد: برگزاری مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حرکتی در راستای کمک به افرادی که ناخواسته اسیر زندان شده‌اند است.

بیگدلی با بیان این‌که بخشی از کمک‌ها را خود شاکی‌ها با گذشت طلب خود انجام دادند، ادامه داد: با وجود کمک‌های مومنانه و شرایط بیماری کرونا مردم‌ شریف و نیکوکار امسال هم زندانیان نیازمند را تنها نگذاشتند.

رئیس دادگستری خرم‌دره با بیان این‌که این کمک‌ها فقط برای کمک به آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد هزینه می‌شود، افزود: گلریزان مجازی کمک به زندانیان نیازمند همچنان ادامه دارد و مردم می‌توانند ماهانه با پرداخت حتی ۱۰ هزار تومان از در این کار خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha