۱۰۰ محکوم مالی به کمک خیران در زنجان آزاد شدند
کد خبر: 3924433
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴

۱۰۰ محکوم مالی به کمک خیران در زنجان آزاد شدند

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: از آغاز سال جاری تاکنون ۱۰۰ محکوم مالی به کمک خیران در زنجان آزاد شدند.

۱۰۰ محکوم مالی به کمک خیران در زنجان آزاد شدندبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی، رئیس ‌کل دادگستری استان زنجان گفت: از ابتدای سال‌ جاری تا ۳۱ شهریورماه تعداد ۱۰۰ محکوم جرائم مالی غیرعمد با بدهی بیش از ۱۸۷ میلیارد ریال از زندان آزاد شدند.

این مسئول تصریح کرد: در این میان ۹۶ میلیارد ریال گذشت شکات، ۳ میلیارد ریال آورده محکومان، ۵۱ میلیارد ریال قبولی اعسار و مابقی در قالب بیمه خودرو و غیره توسط ستاد دیه پرداخت شده است.

صادقی‌نیارکی افزود: در جشن گلریزان امسال ۲۶ میلیارد ریال کمک‌های نقدی توسط خیرین استان آن  هم در شرایط کرونایی و عدم برگزاری جشن گلریزان به‌صورت اجتماعی جمع‌آوری شده است که مبلغ قابل توجهی است.

وی تصریح کرد: این کمک‌ها نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۶۳ درصد افزایش داشته است که جا دارد از همه افراد خیر و نوع‌دوست تشکر و قدردانی کنم.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه مردم نوع‌دوست و خیر استان در طول سال برای کمک به آزادی زندانیان مالی پیشگام هستند، گفت: در همین راستا با کمک ۱۵۰ میلیون ریالی یک خیر در شهرستان سلطانیه، زمینه آزادی دو محکوم جرائم غیرعمد مالی از زندانی فراهم شد.

انتهای پیام
captcha