مشارکت ۱.۴ میلیارد تومانی خیران زنجانی در طرح مفتاح‌الجنه
کد خبر: 3905901
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

مشارکت ۱.۴ میلیارد تومانی خیران زنجانی در طرح مفتاح‌الجنه

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در ماه مبارک رمضان در قالب طرح مفتاح‌الجنه دیدار نیابتی با ۸۰۰۰ خانواده تحت حمایت انجام شد و خیران بیش از ۱.۴ میلیارد تومان در این طرح مشارکت کردند.

مشارکت ۱.۴ میلیارد تومانی زنجانی‌ها در طرح مفتاح‌الجنههدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: برای رسیدن به مأموریت اصلی این نهاد که توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات در بین خانواده‌های تحت حمایت است، نیازمند تحول هستیم.

وی ادامه داد: در کمیته امداد بر اساس اندیشه‌های بلند امام خمینی (ره) برای رسیدن به مأموریت اصلی امداد باید به سمت تحول، بهره‌وری ،کارایی و اثربخشی و تغییر حرکت کنیم؛ تحولی که بهبود در نظام اداری، اعتقادی، دانشی و معلمی را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه طرح مفتاح‌الجنه از برنامه‌های مهم کمیته امداد به منظور دیدار، تفقد و دلجویی عاطفی از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است، افزود: با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا طرح مفتاح‌الجنه در ماه مبارک رمضان امسال به صورت نیابتی اجرا شد.

وی با بیان اینکه اجرای نیابتی طرح مفتاح‌الجنه با استقبال خوب خیران و مسئولان استانی همراه شد‌، ادامه داد: در قالب طرح مفتاح‌الجنه به نیابت از خیران با 8000 خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان دیدار و از آنها تفقد و دلجویی عاطفی به عمل آمده است.

صفری بیان کرد: براساس آمارهای موجود خیران و مسئولان زنجانی در قالب طرح مفتاح‌الجنه به صورت نیابتی در ماه مبارک رمضان امسال بیش از یک میلیارد و 438 میلیون تومان به خانواده‌های مورد بازدید تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان مساعدت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح همسفره و اطعام مهدوی با بهره‌گیری از مشارکت خیران یکی از برنامه‌های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان امسال بود، گفت: در قالب این طرح بیش از 113 هزار پرس غذای گرم و ۳۲ هزار بسته معیشتی با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری و منابع مردمی تهیه و بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان توزیع شد.

این مسئول یکی دیگر از فعالیت‌های مهم کمیته امداد را ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت با راهبرد توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای جامعه هدف این نهاد برشمرد و افزود: با همین رویکرد ۳ هزار و 695 فرصت شغلی با سرمایه‌گذاری بیش از 87 میلیارد تومانی برای جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: توسعه فعالیت‌های اشتغالزایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با رویکرد نوآورانه، خلاقانه و بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در سطح مناطق مختلف از برنامه‌های مهم این نهاد در سال جاری است.

انتهای پیام
captcha