احداث 20 اقامتگاه همراه بیمار از سوی خیران در فارس
کد خبر: 3911390
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

احداث 20 اقامتگاه همراه بیمار از سوی خیران در فارس

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس از احداث 20 اقامتگاه همراه بیمار در سطح استان با ظرفیت 157 تخت از سوی خیران خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، علی‌اكبر رامجردی، مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس امروز، 29 تیرماه در جمع خبرنگاران از احداث 20 اقامتگاه همراه بیمار در سطح استان با ظرفیت 157 تخت از سوی خیران خبر داد و گفت: اولین اقامتگاه همراه بیمار شیراز در بیمارستان حضرت زینب(س) بنا شد و پس از آن به‌همت خیرین، اقامتگاه همراه بیمار بیمارستان حافظ، اقامتگاه بیمارستان شهید دستغیب، اقامتگاه بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) و چندین اقامتگاه دیگر در شیراز و شهرستان‌های فارس بنا شد و این همت خیرین باعث تسری الگوی اقامتگاه‌سازی در کل کشور شد.

وی افزود: هم‌اکنون با توجه به تعدد مراکز درمانی در شیراز و نیاز مراجعه‌کنندگان از شهرها و استان‌های همجوار، اقامتگاهی در بخش مرکزی شهر شیراز در حال ساخت است که برای تکمیل نیازمند مشارکت همگانی مردم و خیرین است.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس یادآور شد: اقامتگاه مرکزی شیراز در ۹ طبقه و با زیر بنای ۲۵۰۰ متر مربع در حال اجراست که برای بهره‌برداری از این پروژه، نیازمند توجه خاص مردم و خیرین استان است.

انتهای پیام
captcha