اجرای پویش «نذر مهر و مهربانی» در زنجان
کد خبر: 3919256
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

اجرای پویش «نذر مهر و مهربانی» در زنجان

رئیس هیئت مدیره مؤسسه خیریه «کلبه مهربانی» با اشاره به اینکه پویش «نذر مهر و مهربانی» با رویکردی جدید از سوی این مؤسسه اجرا می‌شود، گفت: این پویش در چهار طرح متفاوت شامل نذر سلامت، نذر محرم، نذر مهر و نذر اشتغال اجرا می‌شود.

اجرای پویش «نذر مهر و مهربانی» در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، محسن اجلی، رئیس هیات مدیره خیریه کلبه مهربانی، 5 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم هرساله در ایام محرم نذورات مختلفی در قالب غذا و شربت داشتند که امسال با توجه به شرایط کرونایی این امکان فراهم نیست، لذا خیران گرانقدر می‌توانند با شرکت در پویش‌ها، خود را در کمک‌های مومنانه سهیم کنند.

وی با اشاره به اینکه پویش «نذر مهر و مهربانی» با رویکردی جدید توسط موسسه خیریه کلبه مهربانی زنجان اجرا می‌شود، ابراز کرد: این پویش در چهار طرح متفاوت، نذر سلامت، نذر محرم، نذر مهر و نذر اشتغال اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: در طرح «نذر سلامت» بعد از شناسایی بیمار با حفظ حرمت توانیاب هزینه مورد نیاز به خیران اعلام می‌شود و در حال حاضر یکی از عزیزان توانیاب هنرمند موسسه که مبتلابه اسکولیوز شدید بوده و از ناحیه ستون فقرات و  تنفس دچار مشکل شده است، نیاز به عمل جراحی ستون فقرات با هزینه ۱۱۰ میلیون تومانی دارد و خیران برای شرکت در این طرح می‌توانتد مبلغ مورد نظر خود را به شماره کارت  6063737000007383  موسسه نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران واریز کنند.

اجلی ادامه داد: موسسه خیریه کلبه مهربانی با درنظر گرفتن شرایط سلامتی این بانوی گرانقدر درنظر دارد به هر کدام از خیرانی که به  هزینه عمل کمک کنند در صورت تمایل از هنر دست این بانو یک عدد هدیه به‌صورت همت عالی به رسم ادب تقدیم کند.

عضو هیئت امنای موسسه خیریه کلبه مهربانی پیشگیری و آموزش برای سلامت معلولان را از جمله برنامه‌های اجرایی این موسسه دانست و گفت: پیشگیری و مراقبت از مادران باردار دارای ریسک فزرند معلول، آشنایی با انواع معلولیت‌ها ‌و نحوه پیشگیری از جمله خدمات ارائه شده در این طرح توسط همیاران موسسه خواهد بود.

وی یادآور شد: با درنظر داشتن کمک و همدلی به همنوع به‌ویژه  کسانی که در ایام کرونا دچار آسیب‌های فراوانی شده است و همزمان با قیام امام حسین (ع) طرح «نذر محرم» اجرامی‌شود، در این طرح خیران می‌توانند نذورات خود را در قالب بسته‌های معیشی و بهداشتی در اختیار مددجویان موسسه قرار دهند، در ضمن در این طرح همیاران موسسه آمادگی دریافت نذورات قربانی و توزیع بهداشتی آن را دارند. لذا نیکوکاران می‌توانند به شماره کارت  6037991899884468  موسسه نزد بانک ملی ایران نذورات خود را  واریز کنند.

اجلی با اشاره به قرارگیری در آستانه بازگشایی مداری ادامه داد: جهت کمک به آموزش، مناسب‌سازی مدارس، ایجاد بستر آموزش‌های مجازی، تامین نوشت‌افزار و تجهیزات مورد نیاز آموزش مجازی طرح «نذر مهر» اجرا خواهد شد و شماره کارت  6395991152874053  موسسه نزد بانک قوامین(تحت نظر بانک سپه) برای این کار درنظر گرفته شده است.

عضو هیئت مدیره موسسه خیریه کلبه مهربانی افزود: با رضایت نیکوکاران وجوه حاصل از جمع‌آوری نذرهای مردمی در قالب طرح «نذر اشتغال» برای حمایت ایده‌های فناور و دارای قابلیت ایجاد کسب و کارهای کوچک به‌صورت قرض‌الحسنه به مددجویان صاحب ایده پرداخت و صاحب کسب و کار بعد از رسیدن به سود دهی مناسب در کسب کار خود، وام را در اختیار صاحب ایده دیگر قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه خیران می‌توانند در این طرح نقش شتاب‌دهنده کسب و کار را ایفا کنند و در واقع حامی کسب و کارها و ایده‌های نو مددجویان در سال جهش تولید شوند، خاطرنشان کرد: لذا شماره کارت  6395991152874244  موسسه نزد بانک قوامین(تحت نظر بانک سپه)  برای این طرح اختصاص داده شده است.

اجلی افزود: موسسه خیریه کلبه مهربانی آماده دریافت ایده‌ها و طرح‌های دارای نوآوری مددجویان برای ایجاد کسب و کار بوده و از طریق خیران شتاب‌دهنده کسب و کار از این ایده‌ها در قالب نذر اشتغال حمایت خواهد کرد.

وی ابراز کرد: خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند نذورات نقدی خود را از درگاه پرداخت اینترنتی  موسسه به آدرس https://kolbe-charity.ir/  واریز و نذورات غیرنقدی خود را به دفتر موسسه خیریه کلبه مهربانی واقع در زنجان، میدان کوهنورد، نبش خیابان هفتم غربی فاز1 شهرک کارمندان پلاک 3850 تحویل دهند.

انتهای پیام
captcha