جزئیات آموزش مجازی قرآن در وبگاه «تسنیم»
کد خبر: 3920603
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

جزئیات آموزش مجازی قرآن در وبگاه «تسنیم»

آموزش‌های مجازی قرآن در وبگاه تسنیم از مهرماه سال گذشته با تشکیل دوره حفظ قرآن کریم به طور رسمی آغاز و تاکنون با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان همراه شده است.

به گزارش ایکنا، پایگاه اینترنتی «تسنیم»، از مهرماه سال  گذشته، با تدریس غصون مسلمی، مدرس و داور مسابقات و با محوریت آموزش حفظ قرآن، فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

کلاس‌های آموزشی در ابتدا به صورت محدود برگزار می‌شد که به دنبال شیوع کرونا و استقبال علاقه‌مندان از دوره‌های مجازی، تعداد جلسات افزایش پیدا کرد.

زینب بهشتی، مسئول سایت تسنیم گفت: وبگاه قرآنی «تسنیم»، دوره مجازی حفظ سوره نور، همراه با آموزش مفاهیم و تفسیر قرآن ویژه بانوان را به صورت آنلاین، روزهای شنبه و سه‌شنبه ساعت 17 برگزار می‌کند. این دوره از 20 مردادماه آغاز و تا پایان شهریورماه با تدریس غصون مسلمی ادامه دارد.

این دوره‌ها به صورت آنلاین و با امکان برقراری ارتباط چهره به چهره، فضاسازی کلاس‌های مشابه حضوری و ایجاد تعامل در سایت tasnimq.com برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حفظ قرآن می‌توانند پس از شرکت در این دوره، آمادگی حضور در کلاس‌های آموزش حفظ کل قرآن کریم را داشته باشند. پس از پایان دوره از شرکت‌کنندگان، آزمون اخذ شده و به افرادی که حد نصاب نمره را دریافت کنند، گواهی‌نامه اعطا می‌شود.

یکی دیگر از دوره‌های این وبگاه، دوره مجازی آموزش فصاحت قرآن ویژه آقایان و بانوان است که با محتوای آموزش‌های تکمیلی با تدریس امیرمحمد زاهدی طی روزهای دوشنبه، ساعت 21 برگزار می‌شود.

افرادی که مهارت روخوانی و روان‌خوانی قرآن را دریافت کرده‌اند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند. این وبگاه قرآنی در نظر دارد برای ترم پاییز، برنامه و دوره‌های متنوعی ویژه همه مقاطع سنی مانند قرائت قرآن، صوت و لحن، حفظ جزء یک قرآن به صورت فشرده و عادی و حفظ جزء سی قرآن برگزار کند.

بنابر این ثبت‌نام دوره‌ها طی فراخوانی از شهریورماه آغاز و در مهرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha