آغاز رزمایش «شور عاطفه‌ها» در زنجان
کد خبر: 3922307
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

آغاز رزمایش «شور عاطفه‌ها» در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از آغاز رزمایش «شور عاطفه‌ها» در زنجان خبر داد و گفت: تلاش می‌شود در این رزمایش امکانات برای تحصیل غیرحضوری دانش‌آموزان فراهم شود.

آغاز «شور عاطفه‌ها» در زنجانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: 3 هزار و 210 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد قرار دارد و رزمایش «شور عاطفه‌ها» با شعار «همدل می‌شویم برای مهربانی در مهر» از 22 شهریورماه تا 11 مهرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه  کمبود امکانات آموزشی از مشکلات مناطق محروم و کم‌برخوردار بخش‌های روستایی و شهری است، ابراز کرد: کمیته امداد در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا رویکرد جدیدی را اتخاذ کرده است که امکانات مورد نیاز برای تحصیل از راه دور را برای دانش‌آموزان نیازمند تامین کند.

این مسئول ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است که امسال با مشارکت خیران و نیکوکاران 44 میلیارد و 760 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شود و تقاضا داریم مردم نیکوکار در رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» برای دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان تصریح کرد: امسال به دلیل بیماری منحوس کرونا  پایگاه‌های نمادین در میادین اصلی شهر برای جمع‌آوری کمک‌های هم‌استانهای خیر و نیکوکار ایجاد و بیشتر کمک‌های مردمی از طریق شبکه‌های فضای مجازی وبه شکل الکترونیکی دریافت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم استان زنجان در سال گذشته 40 میلیارد ریال در شورعاطفه کمک کردند، بیان کرد: از ظرفیت‌های مختلف استانی از جمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان و بانک‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها استفاده می‌شود.

صفری از آمادگی دفاتر چهارده‌گانه کمیته امداد و 109 مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی و کالایی مردم از جمله کیف و کفش  ونوشت‌افزار و سایر ملزومات آموزشی خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #024*1*8877*با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب 0110769749001 با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی 6037997950030420 نزد صندوق امداد ولایت زنجان، کمک‌های خود را برای تامین ملزومات آموزشی دانش‌آموزان بی‌بضاعت واریز کنند.

انتهای پیام
captcha