عرضه هزار عنوان کتاب دفاع مقدس در غرفه مجازی «روشنای خاطره‌ها»
کد خبر: 3925750
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

عرضه هزار عنوان کتاب دفاع مقدس در غرفه مجازی «روشنای خاطره‌ها»

طرح روشنای خاطره‌ها با همکاری چهار ناشر از دفاع مقدس برگزار می‌شود و عرضه 1000 کتاب در غرفه مجازی آن پیش‌بینی شده است.

عرضه 1000 عنوان کتاب دفاع مقدس در غرفه مجازی روشنای خاطره‌هابه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از روابط ‌عمومی حوزه هنری، همزمان با هفته دفاع مقدس، در غرفه مجازی «روشنایی خاطره‌ها»، 1000 عنوان کتاب دفاع مقدس با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

طرح «روشنایی خاطره‌ها» عنوان طرحی است که در راستای عرضه کتاب‌های حوزه هنری مقدس برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۱۷ مهرماه می‌توانند از خدمات ارائه شده در این طرح بهره‌مند شوند.

این طرح با مشارکت چهار ناشر از حوزه دفاع مقدس؛ انتشارات سوره مهر، نشر ۲۷ بعثت، نشر شهید کاظمی و روایت فتح برگزار می‌شود و معرفی آثار جدید منتشر شده در حوزه دفاع مقدس یکی از برنامه‌های طرح «روشنایی خاطره‌ها» خواهد بود که چهار عنوان کتاب نیز جزء آثاری است که توسط انتشارات سوره مهر تا بازه زمانی 17 مهر ماه 1399 منتشر خواهد شد.

خرید کتاب از غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس با تخفیف 20 درصدی و ارسال رایگان به سراسر کشور و تحویل در درب منازل خواهد بود که در مجموع از ۱۰۰۰ عنوان کتابی که در غرفه دفاع مقدس عرضه می‌شود ۵۰۰ عنوان سهم انتشارات سوره مهر است.

طرح «روشنایی خاطره‌ها» با ارائه خدمات در فضای مجازی همراه است، به این صورت که بستر نرم‌افزاری به شکل سه ‌بعدی با اِلمان‌های دفاع مقدس شبیه‌سازی شده است و این قابلیت را دارد که عموم علاقه‌‌مندان می‌توانند به راحتی از طریق سایت www.roshana.ir برای انتخاب و خرید کتاب‌ها اقدام کنند.

حوزه هنری استان زنجان، در راستای برگزاری این طرح و فرهنگ‌سازی برای ترویج نذر کتاب و خرید یا اهداء کتاب قصد دارد با تأسی گرفتن از مقام والای شهدای شاخص و هنرمند استان از حضور و نام معنوی دو شهید بزرگوار استان شهید ابراهیم اصغری و شهید محمدحسین تجلی بهره‌مند شود.

انتهای پیام
captcha