مسابقه کتابخوانی «سفینةالنجاة» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3927961
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

مسابقه کتابخوانی «سفینةالنجاة» در زنجان برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان از یرگزاری مسابقه کتابخوانی «سفینةالنجاة» در راستای تبیین فرهنگ اربعین در استان خبر داد.

مسابقه کتابخوانی «سفینه‌النجاه» در زنجان برگزار می‌شودحجت‌الاسلام محمدنقی یارمحمدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، اظهار کرد: اربعین تنها یک نماد نبوده بلکه یک تفکر و اندیشه است و باید با مطالعه به شناخت صحیح از این جریان رسید و در مقابل تحریف‌ها ایستاد.

وی ابراز کرد: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی مسابقه کتابخوانی «سفینةالنجاة» در بخش عمومی و نوجوان برگزار می‌شود که در بخش عمومی، شرکت‌کنندگان باید به سؤالات چهارگزینه‌ای کتاب «جاذبه حسینی» گزیده بیانات مقام معظم رهبری در موضوع حضرت زینب(س) و اربعین حسینی از انتشارات انقلاب اسلامی پاسخ ‌دهند.

وی ابراز کرد: کتاب صوتی «زنی که پیامبر بود» از قیصر امین‌پور نیز در بخش عمومی درنظر گرفته شده که شرکت‌کنندگان پس از استماع کتاب به سئوالات سه گزینه‌ای پاسخ می‌دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین نوجوانان و تبیین قیام امام حسین(ع) نیز بخش ویژه در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: بخش نوجوان این مسابقه کتابخوانی از کتاب «امام حسین (ع)» از انتشارات مسجد مقدس جمکران است که شرکت‌کنندگان پس از مطالعه کتاب به سئوالات چهار گزینه‌ای پاسخ می‌دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان تصریح کرد: مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی سفینه‌النجاه تا 30 مهرماه است و برای ۴۰ برگزیده این مسابقه جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است که علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir  مراجعه کنند.

وی یادآور شد: کانون‌های مساجد با اجرای طرح راهکار در راستای جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی برای اقشار آسیب‌پذیر نقش عمده‌ای ایفا کردند.

انتهای پیام
captcha