مسابقات قرآن زندان‌های فارس به‌ صورت مجازی برگزار شد
کد خبر: 3926704
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۱

مسابقات قرآن زندان‌های فارس به‌ صورت مجازی برگزار شد

به‌ علت شیوع کرونا و پیشگیری از این بیماری، مسابقات قرآن کریم مرحله استانی زندان‌های استان فارس در سال ۱۳۹۹ به‌ صورت غیر حضوری برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های فارس عصر پنج‌شنبه، 10 مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: قرآن کتاب راهنما و هدایت‌گر بشریت است و اگر انسان‌ها به این کتاب مقدس رجوع می‌کردند بدون شک در زندگی موفق و امروزه شاهد این همه مشکلات در جامعه نبودیم و یقین بدانیم حل مشکلات و معضلات امروز ما در قرآن است و انس با قرآن کلید همه مشکلات است.

وی افزود: مسابقات قرآن کریم زندان‌های استان هر سال با حضور حداکثری کارکنان مرد و زن، زندانیان مرد و زن و سربازان وظیفه در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی و اذان برگزار می‌شود و امسال به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت مجازی برگزار شد.

ابراهیمی ادامه داد: تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات ۱۱۰ نفر بود که با نظارت داوران قرآنی برتر استان فارس تعداد ۴۲ نفر از آنان با امتیازات لازم مقام های اول تا سوم را کسب و با اهدای لوح و هدایای نقدی مورد و تشویق قرار گرفتند.

مدیركل زندان‌های فارس یادآور شد: مسابقات مفاهیم و حفظ قرآن از سور منتخب تا حفظ کل قرآن کریم تا مرحله شهرستانی با شرکت ۱۷۰ نفر برگزار شد.

انتهای پیام
captcha