كسب رتبه اول زندان‌های فارس در ارزیابی عملكرد اقامه نماز
کد خبر: 3926774
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰

كسب رتبه اول زندان‌های فارس در ارزیابی عملكرد اقامه نماز

اداره‌کل زندان‌های فارس در فرایند ارزیابی عملکرد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۸ مقام اول را کسب کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، بر اساس گزارش ستاد اقامه نماز کشور و اعلام نتایج نهایی به سازمان‌های عضو از جمله ستاد سازمان زندان‌های کشور، اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان فارس در سامانه سجاده (سامانه جامع ارزیابی عملکرد اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی)  مقام اول و اداره‌کل زندان‌های استان‌های خراسان رضوی و گیلان مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های استان فارس نیز عصر جمعه، 11 مهرماه در این رابطه گفت: اولین اولویت در امور فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌ها، اقامه نماز جماعت در زندان‌هاست و به‌صورت سه وعده برای گروه‌های هدف در زندان‌ها به‌منظور اصلاح در رفتار و گفتار زندانیان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسیر باید قبل از هر چیز رضای خدای تعالی مدنظر قرار گیرد و همچنین دیدگاه ما نیز باید بر اساس آیه شریفه قرآن که می‌فرماید هر کس یک نفر را احیا کند، گویا همه انسان‌ها را احیا و هدایت کرده است باشد و شکی نیست که نماز با حضور قلب مسیر انسان را دگرگون می‌سازد.

ابراهیمی ادامه داد: این موفقیت‌ها با تلاش مجدانه و بی وقفه تمامی همکاران در ستاد اداره‌کل و مسؤلان فرهنگی و تربیتی زندان‌های تابعه استان فارس حاصل شده است و امیدواریم در سال جاری نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این روند ادامه یابد.

انتهای پیام
captcha