مهلت ثبت‌نام در جشنواره «اشراق شمس» تمدید شد
کد خبر: 3930359
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

مهلت ثبت‌نام در جشنواره «اشراق شمس» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی با نام «اشراق شمس» تا ۲ آبان‌ماه تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام در جشنواره «شمس اشراق» تمدید شدبه گزارش ایکنا از زنجان، بنا بر اعلام اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به دلیل مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی با نام «اشراق شمس» تا 2 آبان‌ماه تمدید شد.

با استقبال نویسندگان و درخواست مهلت جهت تکمیل آثار، به‌ویژه در بخش داستان بلند و رمان با ماهیت این جشنواره (تألیف داستان بلند)، جهت ارتقای کیفی که نیاز به زمان بیشتر دارد مهلت ارسال تا تاریخ دوم آبان‌ماه تمدید شد و اختتامیه جشنواره در تاریخ 15 بهمن‌ماه مصادف با ولادت حضرت زهرا(س) برگزار خواهد شد.

جشنواره داستان‌نویسی رضوی به زبان ترکی در سه بخش داستان بلند و رمان، داستان کوتاه و داستانک (داستان بسیار کوتاه) در بخش اصلی و ویژه و در سه گروه سنی زیر ۱۸ سال، ۱۸ تا ۳۵ سال و بالای ۳۵ سال به میزبانی زنجان برگزار می‌شود.

موضوعات بخش اصلی جشنواره شامل سبک زندگی و سیره امام رضا(ع)، تعالیم و آموزه‌های رضوی با رویکرد کار، تولید، تلاش و خدمت‌رسانی، آثار هجرت امام رضا(ع) به ایران، خاندان، اصحاب و یاران امام رضا(ع)، فرهنگ زیارت (با حضور در حرم مطهر/ فضای مجازی)، امام رضا(ع)، خانواده، کودکان و نوجوانان و امام رضا(ع) و فریضه نماز است.

جلوه‌های فرهنگ رضوی در دوران دفاع مقدس (رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و شهدا، بهره‌گیری از منویات امام رضا(ع) در مواجهه با مصایب و بلایا را از جمله محورهای بخش ویژه برشمرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره و دریافت اطلاعات و شرایط جشنواره می‌توانند به سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان مراجعه کنند و یا با شماره 02433566147 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha