ولایت‌مداری و استکبارستیزی؛ دو شاخصه مهم بسیج دانش‌آموزی
کد خبر: 3932602
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

ولایت‌مداری و استکبارستیزی؛ دو شاخصه مهم بسیج دانش‌آموزی

امام‌جمعه سلطانیه با اشاره به اینکه 13 آبان نماد استکبارستیزی است، گفت: ولایت مداری به‌عنوان تولی و استکبارستیزی به‌عنوان تبری دو شاخصه مهم بسیج دانش‌آموزی است.

ولایت‌مداری و استکبارستیزی؛ دو شاخصه مهم بسیج دانش‌آموزیبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب، امام جمعه سلطانیه، ظهر امروز، یکشنبه، ۱۱ آبان ماه در دیدار با دانش‌آموزان بسیجی این شهرستان که به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، اظهار کرد: بخش اعظم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به دوش جوانان و نوجوان است.

وی با تاکید بر اینکه شهید فهمیده الگویی مناسب براین نسل‌های کنونی است، ادامه داد: شخصیت ممتاز شهید فهمیده که یک نوجوان سالم، مؤمن و انقلابی و مقید به اصول اسلامی و تبعیت از ولی زمان بود می‌تواند به عنوان بهترین الگو برای نسل دانش‌آموز ما باشد.

این مسئول به ویژگی‌های بسیجی دانش‌آموز شهید فهمیده اشاره کرد و گفت: شهید فهمیده با اینکه به سن تکلیف نرسیده و ۱۳ساله بود ولی اهل مسجد بود و نمازهای یومیه را می‌خواند وی شیفته و عاشق امام (ره) و با تمام وجود سعی در اجرای فرامین امام داشت.

حسینی‌نسب با بیان اینکه شهید فهمیده بر ارزش‌های اسلامی و انقلابی از جمله حجاب و خانواده غیرت داشت، اضافه کرد: توجه به ارزش‌های اسلامی و انقلابی شهید فهمیده را شاخص کرده است.

وی موفقیت‌های امروز را مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدای دانش‌آموز دانست و افزود: این شهدا چراغ راهی برای مسیر پر تلاطم پیش روی ما هستند.

امام جمعه شهرستان سلطانیه از بسیجیان به عنوان لشکریان الهی یاد کرد و گفت: بسیج برای مردم پناه‌گاه و مایه امنیت، برای نظام اسلامی، زینت و برای دین اسلام، مایه عزت و قدرت است.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی حیثیت و آبروی دشمن را به خطر انداخته است، افزود: آمادگی در برابر دشمن زخم خورده که از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشور دریغ نمی‌کند ضروری است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه چهل و دو سال است که دشمن یک روز با کودتا، یک روز با حمله هوایی و گرفتار شدن در طبس، یک روز با جنگ تحمیلی، یک روز با تحریم و یک روز هم با فتنه‌گری و حمایت از آشوب‌گران با نظام اسلامی دشمنی می‌کند، تصریح کرد: با تبعیت مردم با بصیرت و ولایت‌مدار از مقام معظم رهبری، آمریکا هیچ غلطی نتوانسته بکند.

وی 13 آبان و سه حادثه مهم آن روز یعنی تبعید امام (ره) از ایران به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان معترض به سیاست‌های رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را نماد دشمنی استکبار با ایران اسلامی دانست و افزود: ولایت‌مداری به عنوان تولی و استکبارستیزی به عنوان تبری دو شاخصه مهم بسیج دانش‌آموزی است.

امام‌جمعه سلطانیه با اشاره به جایگاه ولایت در اسلام، به وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گریزی زد و گفت: یکی از راه‌های عاقبت بخیری ولایت‌مداری است.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان فرانسه بخاطر توهین مکرون رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام، خاطرنشان کرد: اهانت ابلیس فرانسه به پیامبر اسلام توهین به ملت فرانسه است که چنین رئیس جمهوری دارند.

انتهای پیام
captcha