اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند سلطانیه‌ای
کد خبر: 3934186
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹

اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند سلطانیه‌ای

رئیس کمیته امداد سلطانیه گفت: با تلاش خیران و حامیان طرح اکرام و محسنین شهرستان سلطانیه تعداد 21 عدد تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان تحت حمایت و جامانده از تحصیل این شهرستان اهدا شد.

اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند سلطانیه‌ایمظاهر قنبری، رئیس کمیته امداد شهرستان سلطانیه در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: یکی از رویکردهای جدی کمیته امداد توجه به مسائل فرهنگی با تکیه بر ارتقای سطح فکری، فرهنگی، تحصیلی و مشاوره‌ای خانواده‌ها برای رسیدن به خودکفایی و ایجاد درآمد با ثبات است.

وی با اشاره به شیوع کرونا در کشور و برگزاری کلاس‌های درس به صورت مجازی، گفت: به منظور فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل دانش‌آموزان تحت حمایت، با کمک خیران و حامیان نیکوکار سلطانیه‌ای تعداد 21 عدد تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

این مسئول با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این امر، اظهار کرد: برای تهیه این تعداد تبلت و گوشی هوشمند مبلغ 598 میلیون ریال کمک نقدی توسط حامیان طرح اکرام و محسنین هزینه شده است.

قنبری به سایر کمک‌های تحصیلی به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد اداره سلطانیه نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تعداد 100 نفر دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد شهرستان سلطانیه قرار دارند که برای تامین هزینه‌های تحصیلی آنها بیش از 124میلیون ریال در قالب کمک هزینه تهیه لوازم‌التحریر پرداخت شده است.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از پتانسیل‌های مردمی، یادآور شد: مشارکت خیران در امور مختلف می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.

به گزارش ایکنا، هم اکنون 3 هزار و 350 دانش‌آموز در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که 961 نفر از این تعداد نیازمند تجهیزات و امکانات الکترونیکی مورد نیاز برای اتصال به سامانه شاد هستند.

انتهای پیام
captcha