توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در زنجان
کد خبر: 3937433
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در هفتمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد و گفت: بیش از ۹۰۰ گروه جهادی در شهرستان زنجان آماده خدمت‌رسانی برای کمک به محرومان هستند.

توزیع 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، امروز، 5 آذرماه در حاشیه اجرای هفتمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفتیمن مرحله نهضت کمک مؤمنانه همزمان با سراسر کشور در زنجان با کمک و حمایت بسیجیان استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره در انجام کارهای خیرخواهانه و محرومیت‌زدایی پیشتاز بودند، بیان کرد: امروز بسیجیان و مردم ولایت‌مدار رزمایش‌های کمک مومنانه را به نمایش گذاشتند تا تحمل دشواری‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و مشاغل آسیب‌دیده را بر مردم سهل کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه 13 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در سراسر استان با کمک پایگاه‌های مقاومت برای خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، ادامه داد: ارزش هر بسته 600 هزار تومان است و بیش از 900 گروه جهادی در شهرستان زنجان در زمینه‌های مختلف آماده کمک و خدمات رسانی به مردم ولایی و انقلابی هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان یادآور شد: برنامه‌های طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای کمک به وزارت بهداشت و علوم پزشکی و پشتیبانی از خدمت‌گذاران این بخش آماده شده است و طبق دستورالعمل‌های ستاد کرونا اقدامات لازم انجام می‌شود.

کرمی ابراز کرد: با هماهنگی‌های لازم کمک‌های بهداشتی به صورت محله‌محور و خانواده‌محور اجرا می‌شود و برای این کار مناطق محروم و سکونتگاه‌های غیررسمی در اولویت هستند و تجهیزات بهداشتی و آموزش نیز ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha