اجرای پویش «نذر هوشمند» در زنجان
کد خبر: 3938231
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

اجرای پویش «نذر هوشمند» در زنجان

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان از اجرای پویش «نذر هوشمند» خبر داد و افزود: در قالب این پویش لوازم کمک‌آموزشی، تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان خریداری و توزیع می‌شود.

اجرای پویش «نذر هوشمند» در زنجانهادی توفیقی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بسیج دانش‌آموزی به فرمان رهبر کبیر انقلاب شکل گرفته و در برنامه‌های خود اهدافی را همچون تقویت روحیه نشاط و شادابی، خلاقیت و نوآوری و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی بین دانش‌آموزان، الگوگیری نسل نوجوان و جوان از الگوهای مستند و نهادینه کردن روحیه استکبارستیزی گنجانده است.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا برخی از همایش‌ها و اردوهای بسیج دانش‌آموزی را تعطیل کرده است، ابراز کرد: با این حال اهداف این نهاد تعطیل‌پذیر نیست و با شیوه‌های جدید پیگیری می‌شود و در فضای مجازی پویش‌های مختلفی راه‌اندازی شده است که نمونه‌های آن را در هفته بسیج دانش‌آموزی شاهد بودیم.

این مسئول به نیاز برخی دانش‌آموزان به تلفن همراه و تبلت برای شرکت در کلاس‌های درس مجازی اشاره کرد و افزود: برای تأمین این نیاز پویش «نذر هوشمند» از سوی دانش‌آموزان جهادگر اجرا می‌شود و در قالب این پویش لوازم کمک آموزشی، تبلت و گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان خریداری و توزیع می‌شود و دانش‌آموزان با شرکت در این پویش برای کودکان و نوجوانانی که به شبکه شاد و اینترنت دسترسی ندارند، گوشی هوشمند هدیه می‌دهند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان زنجان یادآور شد: شهریورماه پویش دیگری با عنوان «هم‌کلاسی مهربان» در راستای جمع‌آوری کمک برای خرید نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان نیازمند اجرا شد که در این پویش نیز 3 هزار بسته لوازم‌التحریر و کیف و کفش تهیه و توزیع شد.

وی حضور این قشر در رزمایش همدلی و کمک مومنانه را قابل ستایش دانست و گفت: در همین راستا 40 میلیون تومان از سوی دانش‌آموزان زنجانی در قالب قلک‌های دست‌ساز جمع‌آوری شد و این کمک‌ها برای خرید بسته‌های معیشتی اختصاص یافت و با حفظ کرامت در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

توفیقی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان گروه‌های جهادی از زمان شیوع کرونا برای پیشگیری از گسترش این ویروس پای کار آمدند، ادامه داد: 61 منطقه و مدرسه توسط دانش‌آموزان ضدعفونی و گندزدایی شد.

انتهای پیام
captcha