كمك 790 میلیون تومانی خیران سپیدان برای مبارزه با كرونا
کد خبر: 3940618
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

كمك 790 میلیون تومانی خیران سپیدان برای مبارزه با كرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان سپیدان، از کمک ۷۹۲ میلیون تومانی خیرین به حوزه سلامت این شهرستان از ابتدای اسفند ۹۸ و همزمان با شیوع کروناویروس خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیاوش کریمی، رئیس شبكه بهداشت و درمان سپیدان امروز، 22 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای اسفندماه سال گذشته و همزمان با شیوع كرونا، خیران این شهرستان 792 میلیون تومان به حوزه سلامت كمك كردند.

وی با یادآوری اینكه این کمک‌ها به دو صورت نقدی و غیر نقدی به حوزه سلامت سپیدان اختصاص یافته است، گفت: تجهیزاتی شامل دو دستگاه ونتیلاتور، یک دستگاه نوار عصب، ۵۳ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری، سه کپسول اکسیژن ۲۰ لیتری، هشت کپسول اکسیژن ۱۰ لیتری، هشت مانومتر، ۱۹۰ بسته معیشتی ویژه مادران باردار و کودکان زیر پنج سال، مایع ضدعفونی، ماسک، دستکش و لباس حفاظتی به ارزش تقریبی ۶۷۰ میلیون تومان از سوی خیرین برای مقابله با کرونا به حوزه سلامت اهدا شده است.

كرمی با قدردانی از نگاه انسان‌دوستانه و روحیه ایثار و فداکاری مردم سپیدان در مبارزه با ویروس کرونا، اظهار امیدواری کرد: با توجه به ادامه بحران کرونا و محدودیت منابع و گستردگی نیازمندی‌ها، مردم و خیرین شهرستان برای بهبود ارائه خدمات به بیماران کرونایی و ارتقای روند مقابله و مدیریت بیماری کووید۱۹، با شورای خیرین تأمین سلامت سپیدان همگام و همراه باشند.

انتهای پیام
captcha