تداوم كمك‌رسانی خیران شیراز برای رفع نيازهای حوزه سلامت مردم
کد خبر: 3940623
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

تداوم كمك‌رسانی خیران شیراز برای رفع نيازهای حوزه سلامت مردم

یک باب درمانگاه خیرساز در فضایی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع زیر بنا در منطقه کمتر برخوردار محراب شیراز در حال ساخت است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز، یک باب درمانگاه خیرساز با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان در خیابان محراب شیراز که آورده خیر جهت اجرا این پروژه ارزشمند 10 میلیارد تومان و واگذاری زمین توسط شهرداری با اعتبار بالغ بر هفت میلیارد تومان است.

علی نویدگویی، نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز امروز، 22 آذرماه در این رابطه گفت: این درمانگاه با مشارکت شهرداری و  همت خیر شیرازی با هدف تسهیل دسترسی به مراکز درمانی و کاهش هزینه‌های اقشار کم درآمد در حال ساخت است و در آینده این درمانگاه به‌صورت هیئت امنایی مدیریت و اداره می‌شود.

وی با بیان اینكه رویکرد خیرین شیرازی در سنوات گذشته مددرسانی به نیازهای روز اقشار محروم جامعه است، افزود: این مجمع در تلاش است تا با واکاوی نیازهای روز جامعه، مددرسانی به اقشار نیازمند را هدفمند كند و آنچه بیش از همه در اولویت قراردارد را جهت سرمایه‌گذاری معنوی به خیرین معرفی كند.

نویدگویی بیان كرد: مراسم کلنگ ‌نی این درمانگاه که قرار بود طبق تفاهم‌نامه امضا شده با شهرداری با حضور خیرین، مقامات و مسئولان شهری و استانی انجام شود، به دلیل رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در امر مقابله با ویروس کرونا انجام نشده و مقرر شد عملیات اجرایی با سرعت و دقت هرچه تمام‌تر آغاز شود و پیش‌بینی می‌شود در مدت حدود سه سال مراحل ساخت این درمانگاه خیرساز به اتمام برسد.

وی یادآور شد: این درمانگاه خیرساز در سه طبقه در زمینی به متراژ ۷۵۰ متر مربع و با زیربنا  ۱۵۰۰ متر مربع  در حال احداث است و مراحل تجهیز آن نیز توسط خیرین انجام خواهد شد.

نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز اظهار كرد: امیدواریم با توکل به خدا، این درمانگاه را در روزی که عاری از هر نوع بیماری به‌ویژه بیماری ویروس منحوس کرونا با حضور مردم عزیز شیراز و خیرین افتتاح كرده و به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام
captcha