توزیع بسته‌های یلدایی از محل موقوفات زنجان
کد خبر: 3942134
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

توزیع بسته‌های یلدایی از محل موقوفات زنجان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف استان زنجان از اجرای پویش «یلدای مهربانی» برای توزیع اقلام غذایی از محل موقوفات خبر داد.

توزیع بسته‌های یلدایی از محل موقوفات زنجانحجت‌الاسلام سیدموسی موسوی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به مناسب شب یلدا از محل موقوفات قیدار تعدادی دام ذبح و 800 کیلوگرم گوشت گرم بین 400 خانواده محروم توزیع شد.

وی به توزیع بسته‌های شب یلدا اشاره کرد و افزود: این بسته‌های شامل شیرینی و میوه بودند که بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد، البته توزیع این بسته‌ها به معنی برگزاری دورهمی نیست و فقط برای دلجویی از محرومان این کار انجام شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی از موقوفات قید زمان و مکان دارد و باید حتماً طبق نیت واقف مصرف شود، ادامه داد: موقوفه سلطان خانم در ایجرود از این دسته است و طبق نیت واقف بسته‌های غذایی از جمله مرغ تهیه و در روستای احمدکندی شهرستان ایجرود توزیع شد. دیگر موقوفه دارای قید زمان و مکان به موقوفه علی‌اکبر زنجانی مربوط می‌شود و در این محل نیز تهیه و توزیع بسته‌های غذایی از جمله برنج و سایر اقلام انجام شده است.

وی ابراز کرد شد: پویش «یلدای مهربانی» در راستای تکریم نیازمندان و سهیم شدن در شادی آن‌ها همه ساله از محل موقوفات اجرا می‌شود و مردم و خیران می‌توانند برای شرکت در این پویش عدد 1 را به شماره 10000114241 ارسال کنند.

موسوی یادآور شد: موقوفه قیدار نبی از بزرگترین موقه‌های استان زنجان است که در مناسبت‌های مختلف از جمله شب یلدا، شب عید نوروز، عید فطر، عید قربان و مناسبت‌های مختلف بسته‌های غذایی و معیشتی تهیه و با حفظ کرامت افراد در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha