توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ابهری
کد خبر: 3938095
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان ابهری

فرمانده سپاه ناحیه ابهر از توزیع ۱۳۵۰ بسته معیشتی بهداشتی و همچنین گوشت قربانی در این شهرستان خبر داد و گفت: امروز رسالت بسیج خدمت به مردم، پرورش جوانان انقلابی پیرو ولایت و ترویج سبک زندگی اسلامی است.

توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در ابهرمحسن احمدی‌تبار، فرمانده سپاه ناحیه ابهر، ظهر امروز، یکشنبه 9 آذر ماه در حاشیه مراسم توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در ابهر، در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: در راستای اقدامات محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری، در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه، تعداد ۱۳۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی و گوشت قربانی توسط سپاه ناحیه ابهر در هفته بسیج در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به حضور فعال بسیجیان در تمامی برنامه‌ها از زمان شیوع کرونا تاکنون به ویژه در کمک‌های مومنانه که از سفارشات مقام‌معظم رهبری است، بیان کرد: رزمایش مواسات و همدلی باعث می‌شود روحیه خدمت به ملت و جهاد همچنان در جامعه تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی است که توسط سپاه ناحیه ابهر برگزار می‌شود، ادامه داد: در این مرحله تعداد ۶۵۰ بسته معیشتی و ۷۰۰ بسته بهداشتی و بسته‌های گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه با گذشت چهل سال از عمر بسیج همه ما امروز وظیفه داریم دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج را به مردم بیان کنیم، ادامه داد: بسیج جدا از مردم نیست و مردم هم جدا از بسیج نیستند.

احمدی‌تبار با اشاره به وظایف اصلی بسیج در برهه کنونی که دشمنان بیش از هر زمانی در تلاش برای ضربه زدن به کشورمان هستند، گفت: امروز رسالت بسیج خدمت به مردم، پرورش جوانان انقلابی پیرو ولایت، ترویج سبک زندگی اسلامی، استکبارستیزی و زنده نگه‌ داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی همچنین اضافه کرد: زنده نگه داشتن ارزش‌های انقلاب اسلامی، برگزاری هرچه بهتر اردوهای راهیان نور، خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم و دور نگه داشتن آنان از ناهنجاری‌های اجتماعی از دیگر رسالت‌های بسیج است.

انتهای پیام
captcha