خیرین فارس خانه امید می‌سازند
کد خبر: 3948446
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵

خیرین فارس خانه امید می‌سازند

نایب‌رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ شیراز با اشاره به مشارکت ارزشمند خیرین در حوزه نیازهای اجتماعی گفت: خیرین برای معتادان خانه امید می‌سازند.

خیرین فارس خانه امید می‌سازندبه گزارش ایکنا از فارس به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز علی نویدگویی، نایب‌رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ شیراز، اظهار کرد: با هدایت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز و به همت نیک‌اندیش شیرازی حاج حسین جوکار خانه سلامت، امید و زندگی برای رفاه حال معتادین ساخته می‌شود.

نوید‌گویی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراحل اجرایی احداث ساختمان خانه سلامت، امید و زندگی به متراژ ۱۳۷ متر مربع واقع در خیابان گلکوب (کارگر) آغاز شد.

وی افزود: آورده خیر در این پروژه چهار صد و یازده میلیون تومان است و شهرداری منطقه دو شیراز نسبت به در اختیار گذاشتن عرصه آن اقدام کرده است. همچنین این مرکز پس از مراحل ساخت در اختیار شهرداری منطقه دو به‌منظور استفاده در چهار چوب اهداف قرار خواهد گرفت.

نایب‌رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ شیراز با اشاره به مشارکت ارزشمند خیرین در حوزه نیازهای اجتماعی تصریح کرد: در سال جاری کمک‌های ارزشمند خیرین از آغاز بیماری کرونا تا به امروز در حوزه سلامت و تأمین مایحتاج عمومی بسیار شایسته و قابل تقدیر بوده است.

وی افزود: این امر خداپسندانه شامل تهیه ماسک، محلول ضد عفونی، کالاهای منزل، البسه، ارزاق، کارت هدیه به ارزش۱۷۳۱۸۱۶۹۶۰۰ ریال برآورد شده است.

نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز افزود: این کمکها به دست گروه‌های هدف در محله های جنوب شهر اعم از بافت تاریخی، سنگ سیاه، کتس بس، حجت‌آباد، شهرک سامان، شهرک سعدی و در بخش دیگر به نهادهای دولتی و غیر دولتی خانواده‌های زندانیان و کودکان کار رسیده است.

انتهای پیام
captcha