برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در صفحه مجازی حسینیه اعظم زنجان
کد خبر: 3951474
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) در صفحه مجازی حسینیه اعظم زنجان

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: جشن میلاد حضرت زهرا(س) با حضور مادحان و شاعران استانی و کشوری برگزار و از صفحه رسمی حسینیه اعظم زنجان در اینستاگرام پخش می‌شود.

جشن میلاد حضرت زهرا(س) از صفحه مجازی حسینیه اعظم زنجان پخش می‌شودمرتضی شهامی، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به دلیل شیوع کرونا و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر بدون حضور مردم در حسینیه اعظم زنجان برگزار و از فضای مجازی پخش می‌شود.

وی ابراز کرد: این جشن با حضور ذاکران و شعرای استانی و کشوری از سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه تا پنجشنبه 16 بهمن‌ماه در ساعت 18:30 برگزار و از صفحه رسمی حسینیه اعظم زنجان در اینستاگرام به نشانی http://instagram.com/official.haz.ir پخش می‌شود.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان یادآور شد: جشن میلاد حضرت زهرا(س) با مشارکت هیئت مکتب‌الزهرا(س)، هیئت فاطمیون، هیئت ثارالله و حسینیه اعظم زنجان تدارک دیده شده است و مردم می‌توانند از طریق فضای مجازی از فیض معنوی این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: همچنین سایر برنامه‌های فرهنگی حسینیه اعظم زنجان نیز در بستر فضای مجازی شکل گرفته است و روزهای پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا، مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا و روزهای جمعه مراسم دعای ندبه از صفحه اینستاگرام پخش می‌شود.

شهامی یادآور شد: برای گرامی‌داشت دهه فجر و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا نیز مراسمی با حضور محدود جمعی از مسئولان در این مکان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha