آغاز به کار کمیته تبلیغات ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن
کد خبر: 3951572
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

آغاز به کار کمیته تبلیغات ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن

معاون آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از راه‌اندازی کمیته تبلیغات و رسانه در دبیرخانه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن خبر داد و گفت: مسئولیت این کمیته برعهده رئیس شبکه قرآن و معارف سیما گذاشته شده است.

آغاز به کار کمیته تبلیغات ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآنمحمدمهدی بحرالعلوم، معاون آموزش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به اینکه در دبیرخانه ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن کمیته تبلیغات و رسانه نیز راه‌اندازی شده است، گفت: با توجه به فعالیت کمیته‌های پایش و نظارت و ارزیابی، با تشکیل این کمیته تعداد کمیته‌های ستاد مربوطه به سه کمیته رسید.

بحرالعلوم افزود: مسئولیت این کمیته برعهده جواد شیخ‌اکبری، رئیس شبکه قرآن و معارف سیما، گذاشته شده است. در اولین جلسه این کمیته، که روز گذشته برگزار شد، نمایندگانی از سازمان صداوسیما و تعدادی از کارشناسان قرآنی حضور داشتند و در مورد مباحث مختلفی بحث و تبادل نظر شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که سناریوهای مختلفی برای بحث تبلیغات و شروع طرح بشارت تدوین و بررسی شود. همچنین تیزرهای این طرح آماده شود و از اواخر اسفند در دستور پخش شبکه‌های مختلف قرار بگیرد و نیز تا آخر هفته جاری تهیه‌کننده این برنامه مشخص و بودجه‌بندی برنامه‌ها انجام شود. علاوه بر این، پنج شبکه سیما از جمله شبکه‌های حوزه کودک و نوجوان در این طرح مشارکت کنند و به پخش برنامه‌های تبلیغی و آموزشی در مورد طرح بشارت بپردازند.

بحرالعلوم با تأکید بر اینکه مقرر شده است تا نمایندگان آموزش و پرورش و رادیو قرآن نیز به کمیته تبلیغات و رسانه اضافه شوند، اظهار کرد: در مورد جامعه هدف این طرح نیز بحث و پیشنهادهایی مطرح شده است که بیشتر بررسی خواهد شد. همچنین مقرر شد برنامه‌هایی برای اقناع مخاطبان، با حضور خواص جامعه و با محوریت حفظ قرآن تهیه شود. این کمیته در هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha