مشاركت 70 مدير دارالقرآن‌‌های آموزش و پرورش فارس در دوره توانمندسازی
کد خبر: 3954015
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

مشاركت 70 مدير دارالقرآن‌‌های آموزش و پرورش فارس در دوره توانمندسازی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس از اجرای بزرگ‌ترین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآ‌ن‌های سراسر كشور به‌ صورت مجازی خبر داد و گفت: 70 نفر از مديران دارالقرآن‌های استان فارس در اين دوره شركت دارند.

به گزارش ایكنا از فارس، جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، 26 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: بزرگترین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های سراسر کشور طی روزهای 27 تا 29 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینكه این دوره در بستر فضای مجازی و شبكه شاد با حضور 900 نفر از مدیران دارالقرآن‌های آموزش و پرورش سراسر كشور اجرا می‌شود، گفت: 70 نفر از مدیران دارالقرآن‌های استان فارس در این دوره حضور دارند كه به لحاظ تعداد بیشترین آمار كشور را به خود اختصاص داده‌ایم.

بانشی به اهداف برگزاری این دوره آموزشی اشاره كرد و گفت: آموزش سواد رسانه‌ای و کاربرد رایانه در فضای مجازی و آموزش فنون و مهارت‌های استفاده از شبکه شاد از جمله اهداف این دوره هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس همچنین گفتمان و هم‌اندیشی با رویکرد تجربه‌گردانی مدیران موفق، گفت‌وگو و پرسش و پاسخ با مسئولان و تعیین اهداف و راهکارهای عملیاتی سند تحول بنیادین را از دیگر اهداف این دوره برشمرد.

انتهای پیام
captcha