برگزاری کلاس‌های قرآن ویژه خانواده‌های شهدا در زنجان
کد خبر: 3956483
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

برگزاری کلاس‌های قرآن ویژه خانواده‌های شهدا در زنجان

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان گفت: کلاس آموزشی قرآن کریم به شکل مجازی ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به شکل مجازی برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس‌های قرآن ویژه خانواده‌های شهدا در زنجانولی‌الله رحیمی، مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: کلاس آموزشی قرآن کریم به شکل مجازی ویژه خانواده شهدا و ایثارگران به شکل مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا 12 اسفندماه در این طرح نام‌نویسی کنند.

وی بیان کرد: این کلاس‌ها در رشته‌های مختلف، روخوانی، روانخوانی، تجوید، تفسیر و حفظ قرآن کریم برگزار خواهد شد و از طریق شبکه ارتباط مجازی و سیستم‌های آموزشی الکترونیکی با اساتید ارتباط برقرار می‌کند و از آموزش‌های این موسسه بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند همه روزه از ساعت 9 تا 12 و 16:30 تا 18:30 به دارالقرآن کریم زنجان مراجعه و یا با شماره‌های 33448844 و 33449944 تماس حاصل کنند. شماره 09191418041 نیز برای ارتباط مجازی درنظر گرفته شده است.

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان یادآور شد: در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا کلاس‌های این موسسه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود و برای اجرای فعالیت‌های قرآنی با روش جدید و تولید محتوا نیاز به حمایت مالی از ارگان‌های مربوطه است.

وی با اشاره به اینکه مراکز قرآنی در شرایط کرونایی، ریزش‌هایی داشته و با مشکلاتی مواجه بودند، تصریح کرد: صِرف ارائه تسهیلات، کارساز نبوده و حمایتی برای موسسات عام‌المنفعه، کارساز است که بلاعوض باش، ادامه داد: همچنین زنجانی‌ها در کارهای خیر، پیشقدم هستند اما متاسفانه نگاه مردم برای هزینه کردن در مسائل تربیتی، فرهنگی و قرآنی تقریبا مایل به صفر است.

انتهای پیام
captcha