حضور 12 زنجانی در دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌ها
کد خبر: 3954169
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

حضور 12 زنجانی در دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌ها

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 12 زنجانی در دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌ها شرکت دارند تا نسبت به برگزاری کلاس‌های مجازی در زیست‌بوم جدید، مهارت بیشتری کسب کنند.

حضور 12 زنجانی در دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌هامحمدجواد رضایی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بزرگترین دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌های سراسر کشور به صورت مجازی از امروز 27 بهمن‌ماه آغاز شده است و به مدت 3 روز تا 29 بهمن‌ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه دوره توانمندسازی مدیران دارالقرآن‌ها هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود، ابراز کرد: پنجمین دوره با حضور ۹۰۰ نفر از مدیران دارالقرآن‌های سراسر کشور برگزار می‌شود که ۱۲ نفر از مدیران دارالقرآن‌های استان زنجان در این دوره حضور دارند.

این مسئول با بیان اینکه دوره با حضور اساتید برجسته کشوری تدارک دیده شده است، تصریح کرد: آموزش سواد رسانه‌ای، برگزاری کلاس‌های مجازی در زیست‌بوم جدید و بهره‌مندی بهتر از فضای موجود از اهداف این دوره است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان زنجان به راه‌اندازی کانال قرآن، عترت و نماز در دارالقرآن‌های دانش‌آموزی مناطق اشاره کرد و افزود: تولید محتوا، برگزاری مسابقات و اجرای برنامه‌های قرآنی در این مراکز انجام می‌شود و طبق برنامه کلاس‌بندی انجام شده و کلاس‌های قرآن در فضای مجازی دایر است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در مدارس فعالیت‌های قرآنی را در حد ایجاد انگیزه و اشتیاق و آموزش‌های مبتدی انجام می‌دهد، بیان کرد: فعالیت‌های تخصصی‌تر و آموزش‌های پیشرفته در دارالقرآن‌های دانش‌آموزی دنبال می‌شود و دانش‌آموزان مستعد به این مراکز معرفی می‌شوند.

رضایی اظهار کرد: با توجه به تغییر روش‌های آموزشی، تولید محتوا در حوزه قرآن‌، عترت و نماز در دستور کار قرار دارد و پس از تایید وزارت آموزش و پرورش در کانال‌ها و شبکه‌های مجازی بارگذاری می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha