آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف در زنجان از 13 اردیبهشت‌ماه
کد خبر: 3968146
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف در زنجان از 13 اردیبهشت‌ماه

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ثبت‌نام مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه از 13 اردیبهشت ماه آغار می‌شود و شرط حضور در این مسابقات نام‌نویسی در سامانه www.quraniran.ir است.

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف در زنجان از 13 اردیبهشت‌ماهحجت‌الاسلام سید موسی موسوی، معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: ثبت‌نام مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه از 13 اردیبهشت ماه آغار می‌شود و تا 14 خردادماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه خانم‌ها و آقایان در سنین بالای 18 سال می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند، ابراز کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، تفسیر عمومی، همخوانی و همسرایی قرآن کریم برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: فرآیند ثبت‌نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه از طریق سایت www.quraniran.ir امکان پذیر است و زمان ثبت‌نام تمدید نخواهد شد بنابراین علاقه‌مندان باید در فرصت تعیین شده به سامانه مراجعه و اطلاعات خود را درج کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه از سال گذشته شیوه حضور در مسابقات تغییر کرده و شرط شرکت در رقابت ثبت‌نام در سامانه است، یادآور شد: متاسفانه سال گذشته به دلیل ایجاد این تغییرات بسیاری از علاقه‌مندان از حضور در مسابقات بازماندند که امیدواریم توجه لازم در این خصوص انجام شود.

وی بیان کرد: مرحله شهرستانی و استانی مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه لغایت ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود و تعیین زمان دقیق هر یک از مراحل متاثر از شرایط ناشی از کرونا بوده و متعاقبا اعلام خواهد شد.

موسوی به تبلیغ و اطلاع‌رسانی در خصوص این مسابقات در بین موسسات و جوامع قرآنی تاکید کرد و افزود: استان زنجان ظرفیت خوبی در حوزه قرآن دارد و باید این ظرفیت‌ها در مسابقات به نمایش دربیاید و جایگاه استان تثبیت شود.

انتهای پیام
captcha