تمدید مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی و قرآنی رمضان زنجان
کد خبر: 3969444
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

تمدید مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی و قرآنی رمضان زنجان

مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی و قرآنی رمضان 1400 در زنجان به دلیل درخواست شرکت‌کنندگان تا 22 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

تمدید مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی و قرآنی رمضان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، ششمین جشنواره فرهنگی و هنری رمضان به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با هدف تولید محتوا پیرامون ماه مبارک رمضان و همچنین برای حمایت از پویش در خانه بمانیم و رزمایش همدلی و مهربانی در راستای مبارزه با بیماری کرونا برای همه گروه‌های سنی در حال برگزاری است.

برگزاری محافل انس با قرآن کریم به همراه سخنرانی، تقدیر از چهره‌های برتر قرآنی استان، اجرای سرود و تواشیح، برگزاری مسابقه علمی و تخصصی، برگزاری جلسات تفسیر و تدبر در قرآن کریم نهج‌البلاغه، برگزاری شب‌های شعر رمضان و کارگاه‌های مجازی عفاف و حجاب از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این جشنواره است.

برگزاری مسابقه دعا و مناجات مجازی با نام «وقت عاشقی» و جشنواره‌‌ای در حوزه کودک و نوجوان با رویکرد فرهنگی، هنری و قرآنی نیز برگزار می‌شود که برنامه‌های آن شامل حفظ سوره‌های منتخب، پیام‌های قرآنی، اشعار قرآنی، نقاشی، هنرهای تجسمی و سایر مضامین هنری مرتبط با این موضوع است.

جشنواره «بهار قرآن» در فضای مجازی نیز در دو بخش تدارک دیده شده که علاقه‌مندان در بخش نخست فیلم کوتاه با موضوع آموزه‌های قرآن تهیه و تولید می‌کنند. در بخش ادبی نیز افراد می‌توانند آثار خود در رشته‌های شعر، داستان و دلنوشته را به زبان ترکی و فارسی با مضمون قرآن و عترت به جشنواره ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار در این جشنواره تا ۱۳ اردیبهشت تعیین شده بود که با توجه به درخواست شرکت‌کنندگان مهلت شرکت در این جشنواره تا 22 اردیبهشت ماه تمدید شد.

انتهای پیام
captcha