برگزاری مسابقه «فرازخوانی قرآن کریم» در ابهر
کد خبر: 3976629
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

برگزاری مسابقه «فرازخوانی قرآن کریم» در ابهر

مسابقه «فرازخوانی قرآن کریم» به مناسبت دهه کرامت و در راستای تکریم و بزرگداشت مقام 3535 شهید استان زنجان و 400 شهید شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «فرازخوانی قرآن کریم» در ابهربه گزارش ایکنا از زنجان، مسابقه فرازخوانی قرآن کریم ویژه قاریان استان زنجان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، مرکز افق آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) ابهر و با همکاری کمیته فرهنگی و هنری یادواره 400 شهید شهرستان ابهر در راستای تکریم و بزرگداشت مقام 3535 شهید استان زنجان و 400 شهید شهرستان ابهر برگزار می‌شود.

قاریان قرآن کریم می‌توانند جهت شرکت در مسابقه قطعات تلاوت تعیین شده با صدای را از کانال مسابقه به آدرسfarazkhani_zanjan  دریافت و در قالب فایل تصویری ١ دقیقه ای تا 31 خرداد ماه به شماره ٠٩١٢٠٩٦٤٣١٣ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

این قطعات از آیات 15 و 16 سوره مریم با تلاوت محمد رفعت و آیات 47 تا 51 سوره نجم با تلاوت شعشاعی انتخاب شدند. قایل‌های ارسالی بدون افکت و اکو و حتی‌الامکان با حجم کم باشد.

مراسم تقدیر از نفرات برتر مسابقه مصادف با ولادت حضرت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد و به قید قرعه جوایزی به 5 نفر برگزیده اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha