ابتلای بیش از 86 هزار زنجانی به کرونا
کد خبر: 3971885
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴

ابتلای بیش از 86 هزار زنجانی به کرونا

بنا بر اعلام ستاد دانشگاهی پیشگیری و مقابله با کرونا استان زنجان تاکنون بیش از ۸۶ هزار نفر به کرونا مبتلا و یک هزار و ۴۱۸ نفر جان خود را از دست دادند.

ابتلای بیش از 86 هزار زنجانی به کرونابه گزارش ایکنا از زنجان، بنابر اعلام ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس از زمان شیوع کرونا تا کنون 86 هزار و 990 نفر بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی در استان زنجان به این بیماری مبتلا شدند که 9 هزار و 104 نفر از آن‌ها در بیمارستان بستری و 77 هزار و 886 نفر به شکل سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.

در حال حاضر 398 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و تا کنون 7 هزار و 565 نفر بهبود یافته و مرخص شدند و امروز 24 مورد مثبت بستری و 132 مورد مثبت سرپایی به آمار مبتلایان اضافه شده است.

همچنین امروز چهار نفر از مبتلایان به این ویروس جان خود را از دست دادند و تا کنون یک هزار و 418 نفر از موارد مثبت فوت کردند.

به گفته پرویز قزلباش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال که شامل ۱۴ هزار نفر در استان بوده، آغاز شده است و ۶۶ درصد افراد بالای ۸۰ سال استان زنجان واکسن کرونا را دریافت کردند.

انتهای پیام
captcha