اعطای زمین و امکانات اولیه رایگان به خیران مسجدساز بین شهری
کد خبر: 3973800
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
در استان فارس انجام می‌شود؛

اعطای زمین و امکانات اولیه رایگان به خیران مسجدساز بین شهری

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با اشاره به آخرین وضعیت مساجد و نمازخانه‌های بین راهی در جاده‌های استان گفت: چنانچه خیران بخواهند در جاده‌های بین شهری مسجد بسازند، زمین و امکانات اولیه به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس، در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، به وضعیت مساجد و نمازخانه‌های بین راهی این استان اشاره کرد و گفت: تمام راه‌های مواصلاتی به شهر شیراز با فاصله کمتر از 50 کیلومتر دارای مسجد یا نمازخانه هستند.

وی افزود: بحمد الهی با همت خیرین و بودجه اختصاصی از ستاد مرکزی و نهادهای مسئول، در تمام راه‌های زیر 50 کیلومتر منتهی به شیراز مسجد یا نمازخانه ساخته شده است تا هم‌وطنان و مسافرین بتوانند نمازهای یومیه را در وقت فضیلت اقامه کنند.

سقاچی ادامه داد: علاوه بر مساجد ساخته شده، در 42 جایگاه سوخت‌رسانی بین راهی و مجتمع‌های خدماتی نمازخانه ساخته شده و در 22 مجتمع خدماتی نمازخانه در حال ساخت است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس بیان کرد: چنانچه خیران بخواهند در جاده‌های بین شهری مسجد بسازند، زمین و امکانات اولیه به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به آثار و برکات احداث مسجد و انجام اعمال خیر و نیک‌اندیشانه گفت: تنها جایی که تا روز قیامت باقیات الصالحات آن باقی می‌ماند مسجدی است که ساخته می‌شود و مسجد به هیچ عنوان تغییر کاربری نخواهد داشت.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در پایان از خیران و نیک‌اندیشان استان دعوت کرد که در این حرکت خداپسندانه یار و یاور ستاد اقامه نماز باشند.

انتهای پیام
captcha