انتخابات میدان خدمت است
کد خبر: 3975288
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
در جلسه بسیج اساتید دانشگاه‌های ملایر مطرح شد؛

انتخابات میدان خدمت است

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به اهمیت انتخابات از منظر امام راحل و با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری مردم را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: انتخابات میدان خدمت است نه ریاست‌طلبی نسبت به انتقادات برخی که به‌دنبال حاشیه‌سازی در انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، در آستانه فرارسیدن سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) و برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جلسه بسیج اساتید دانشگاه‌های ملایر با حضور جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های ملایر، 11 خردادماه در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حسین مقدس، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و نام امام راحل از ایشان به‌عنوان بنیانگذار نظامی یاد کرد که در امتداد حرکت انبیا و اولیای الهی بود.

وی با بیان اینکه برخی در ترویج این اندیشه نادرست هستند که عصر خمینی با رحلت ایشان تمام شده است، گفت: باید دانست همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند این انقلاب در هیچ جای دنیا بی‌نام و یاد امام شناخته شده نیست.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با اشاره به ویژگی‌های امام راحل، ساده‌زیستی و عدم تکلف در زندگی را از جمله ویژگی‌های سبک زندگی اسلامی و ایرانی دانست که می‌تواند الگوی زندگی بسیاری از مردم و مسئولان نظام باشد.

مقدس همچنین با اشاره به ابعاد علمی و عرفانی امام خمینی(ره)، و وصیت‌نامه ایشان، گفت: آثار امام راحل برای تمامی اهل علم مفید است. در عصر کنونی با کنار هم قرار دادن وصیت‌نامه امام(ره) با گام دوم انقلاب می‌توان جهت‌گیری آینده نظام را ترسیم کرد.

معاون دانشکده علوم قرآنی ملایر با اشاره به اهمیت انتخابات از منظر امام راحل و با استناد به سخنان مقام معظم رهبری، انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری مردم را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: انتخابات میدان خدمت است نه ریاست‌طلبی نسبت به انتقادات برخی که به‌دنبال حاشیه‌سازی در انتخابات هستند و مردم را نسبت به سرنوشت کشور ناامید نشان می‌دهند و به‌دنبال دلسرد کردن مردم هستند.

وی ادامه داد: متأسفانه راه‌حل برخی برای اینکه بیشتر دیده بشوند، بیشتر شنیده بشوند، این است که هنجارشکنی کنند، خطوط قرمز نظام را به قول خودشان بشکنند، در حالی که نظام جمهوری اسلامی یک نظام مستقر و پابرجاست، یک نظام جاافتاده است که خطوط اصلی آن مشخص است.

مقدس در پایان سخنان خود بیان کرد: امیدوارم مردم با توجه به سخنان امام راحل و شاخص‌هایی که از سوی مقام معظم رهبری در مورد شخصیت اصلح و انقلابی بیان می‌شود با حضور حداکثری خویش فرد شایسته‌ای را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

محمد جوکار
انتهای پیام
captcha