آغاز طرح قرآنی ۱۴۵۵ در زنجان
کد خبر: 3980375
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

آغاز طرح قرآنی ۱۴۵۵ در زنجان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از اجرای طرح قرآنی 1455 خبر داد و گفت: وارد کردن قرآن به متن زندگی مردم از اهداف این طرح است.

آغاز طرح قرآنی 1455 در زنجانحجت‌الاسلام محمدنقی یارمحمدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: به مناسبت یک هزار و چهارصد و پنجاه و پنجمین سال نزول قرآن طرح قرآنی 1455 با همکاری معاونت قرآن و عترت، سازمان دارالقرآن، مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و اداره قرآن و عترت آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

وی شعار محوری طرح 1455 را «قرآن، امید و زندگی» خواند و گفت: این طرح از 5 تیرماه آغاز شده و تا 12 شهریورماه 1400 به مدت 10 هفته ادامه دارد و علاقه‌مندان  در سنین مختلف می‌توانند در رشته‌‌های خوشنویسی، شعر، فیلم کوتاه، محصولات چندرسانه‌ای، گرافیک، طراحی پوستر، داستان‌نویسی و نقاشی در این طرح شرکت کنند.

این مسئول با بیان اینکه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان می‌توانند اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح را از طریق سامانه فهما کسب کنند، ابراز کرد: راه‌های دیگر دسترسی به اطلاعات این طرح، سایت شبکه قرآن و معارف سیما و اپلیکیشن است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان هدف از اجرا این طرح را ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در بین عموم مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان برشمرد و گفت: وارد کردن قرآن به متن زندگی مردم از مهترین اهداف این طرح است.

انتهای پیام
captcha