ثبت‌نام طرح تربیت‌معلم قرآن کریم در زنجان
کد خبر: 3980494
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

ثبت‌نام طرح تربیت‌معلم قرآن کریم در زنجان

مدیر مؤسسه دارالقرآن کریم زنجان از ثبت‌نام طرح تربیت‌معلم قرآن کریم خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 20 تیرماه فرصت دارند در این طرح نام‌نویسی کنند.

ثبت‌نام طرح تربیت‌معلم قرآن کریم در زنجانولی‌الله رحیمی، مدیر مؤسسه دارالقرآن کریم زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: ثبت‌نام طرح تربیت‌معلم قرآن کریم از 5 تیرماه در این مؤسسه آغاز شده و علاقه‌مندان تا 20 تیرماه فرصت دارند در این طرح نام‌نویسی کنند.

وی حفظ قرآن کریم، روخوانی و روان‌خوانی و فضیلت سور قرآن کریم را از محورهای طرح تربیت معلم قرآن خواند و گفت: این دوره برای خانم‌ها و آقایان برگزار و به شرکت‌کنندگان در این دوره مدرک معتبر از طرف سازمان اعطا می‌شود.

این مسئول یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 33449944 و 33449999 تماس حاصل کرده و یا به دارالقرآن کریم زنجان مراجعه کنند. کلاس‌های تابستانی این مؤسسه نیز در رشته‌های مختلف حفظ قرآن، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، تفسیر قرآن و سایر موارد برای سنین مختلف برگزار می‌شود.

وی استعدادیابی از نوجوانان دختر و پسر را از برنامه‌های مهم این مؤسسه دانست و افزود: سال گذشته فصل نخست برنامه نسیم وحی با استعدادیابی از پسران برگزار شد و امسال فصل دوم این برنامه را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha