نفرات برتر فصل دهم «اسرا» معرفی شدند
کد خبر: 3981612
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
با برگزاری اختتامیه در کیش؛

نفرات برتر فصل دهم «اسرا» معرفی شدند

مراسم اختتامیه فصل دهم مسابقه تلویزیونی اسرا با معرفی و تجلیل از برگزیدگان رشته‌ها و بخش‌های مختلف این مسابقه در جزیره کیش برگزار شد.

نفرات برتر فصل دهم اسراء معرفی شدند

به گزارش ایکنا؛ اختتامیه مسابقه تلویزیونی اسرا در رشته‌های قرائت تقلیدی(استادان منشاوی، عبدالباسط و مصطفی اسماعیل)، دعا‌خوانی، مداحی و اجرا در جزیره کیش برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جعفر آهنگران، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و سعید پورعلی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، تعدادی از داوران این دوره از مسابقه تلویزیونی اسرا همچون رضا بکایی، محمدرضا پورزرگری، قاسم رضیعی، مهدی غلام‌نژاد و راحله امینیان و نیز محمدرضا پورمعین نیز حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم که در سالن بین‌المللی خلیج فارس جزیره کیش برگزار شد، از نفرات برتر رشته‌ها و بخش‌های مختلف تجلیل شد که اسامی آنها به شرح زیر است.

در رشته قرائت تقلید؛ امیرعلی ناصری نفر اول رشته قرائت به سبک عبدالباسط شد. در بخش زیر 16 سال رشته قرائت به سبک مصطفی اسماعیل نیز داوود سروری موفق به کسب رتبه اول شد. در همین رشته و در بخش بالای 16 سال نیز محمد آقاجانی رتبه اول را کسب کرد.

در رشته قرائت تقلید به سبک استاد منشاوی، ابوالفضل نبی‌لو نفر اول بخش زیر 16 سال و یونس شاه‌مرادی، نفر اول بخش بالای 16 سال شد.

نفرات برتر فصل دهم اسراء معرفی شدند

در رشته مداحی و در بخش بالای ۱۶ سال، علی قرایی رتبه اول را کسب کرد و در بخش زیر 16 سال نیز محمدیاسین عاملی‌زاده به این مهم دست یافت.

در رشته دعاخوانی، محمدمهدی روحانی‌سروستانی رتبه اول بالای ۱۶ سال و امیدرضا پرنلو در بخش زیر 16 سال رتبه اول را به دست آورد.

همچنین نفر اول رشته اجرای آقایان در بخش زیر ۱۶ به سیدمحمدعلی فتاحی‌معصوم رسید و در بخش بالای 16 سال همین رشته هم محمدامین قناد، رتبه اول را کسب کرد.

در بخش بانوان زیر 16 سال و در رشته اجرا زینب قنواتی رتبه اول را کسب کرد و در بخش بالای 16 سال نیز آمنه صادقی، موفق به کسب این رتبه شد.

بر اساس گزارش ایکنا فصل دهم مسابقه تلویزیونی اسرا در قالب ۸۱ برنامه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و طی آن ۳۸۰ اثر از مجموع هزار و ۸۰۰ ارسال شده به دبیرخانه، به مرحله تلویزیونی راه یافتند. اختتامیه این مراسم در روزهای آتی از قاب شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

مسابقه استعدادیابی قرآنی «اسرا» کاری از گروه مسابقات و جلسات شبکه قرآن و معارف سیما، با اجرا و تهیه‌کنندگی سیدوحید مرتضوی، در زمینه کشف استعدادهای قرآنی کشور است که سری یازدهم آن نیز به زودی از همین شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام
captcha