ضدعفونی و غبارروبی مسجد النبی با مواد دوستدار محیط زیست
کد خبر: 3994608
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

ضدعفونی و غبارروبی مسجد النبی با مواد دوستدار محیط زیست

اداره امور مسجد النبی از ضدعفونی رواق‌ها و مصلاهای این مسجد شریف با استفاده از وسایل و دستگاه‌های ضدعفونی کننده مدرن و مواد دوستدار محیط زیست خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ به‌ نقل از الوطن، اداره امور مسجد النبی اعلام کرد که کار ضدعفونی رواق‌ها و مصلاهای مسجد النبی با استفاده از وسایل مدرن و مواد مؤثر در استریل کردن سطوح، راهروها و درهای داخلی انجام می‌شود.

نیروهای خدماتی مسجد النبی با تشدید عملیات ضدعفونی و پاکسازی با استفاده از بهترین مواد ضدعفونی دوستدار محیط زیست، فضایی بهداشتی و امن را برای زائران و نمازگزاران فراهم می‌کنند.

عبدالعزیز الایوبی، مشاور و معاون رئیس اجرایی و امور میدانی مسجد النبی، اخیرا به نمایندگی از ریاست کل امور این مسجد، در بازدید میدانی در جریان اقدامات انجام گرفته در راستای خدمت رسانی به نمازگزاران و زائران حرم پیامبر (ص) قرار گرفت.
 
همزمان با پذیرش زوار خارجی از سوی عربستان و ورود چند کاروان از زائران کشورهای مختلف به سرزمین وحی، پس از هشت ماه ممنوعیت ورود زائران به مدینه منوره، اول شهریورماه برخی از زوار وارد مسجدالنبی شدند و نماز مغرب را در آنجا اقامه کردند.

از آبان سال گذشته به دلیل کرونا با تصمیم متولیان حرمین شریفین، ورود زائران خارجی به سرزمین وحی متوقف شد و هیچ زائر خارجی برای انجام مناسک عمره مفرده به عربستان اعزام نشد. علاوه بر این، سعودی‌ها شرط انجام واکسیناسیون را برای ورود به حرمین شریفین اجرایی کردند.
انتهای پیام
captcha